eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giełdowa

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58776351-6400-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w
Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego)
zostały przestawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR01.2616.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych na przesyłki, dla których przepisy prawa uznają, że złożenie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu lub termin wniesienia pisma uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego, o masie wagowej do 2000g, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:
a. w obrocie krajowym – przesyłek listowych rejestrowanych:
a) niebędących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b) będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b. w obrocie zagranicznym - przesyłek listowych rejestrowanych będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii.
Przyjmowanie, doręczanie i zwroty odbywać się będą z/do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 8.
2) Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty dotyczą:
a. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
b. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
c. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
d. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
e. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii,
f. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru.
3) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych.
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
a. ustawie z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe,
b. rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej,
c. ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawie z dnia 17 listopada 1964r.-Kodeks postępowania cywilnego,
e. międzynarodowych przepisów pocztowych,
f. innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem SWZ,
g. postanowieniach SWZ.
5) Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przesyłki przepisami w tym:
a. ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
b. ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego,
c. ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
d. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
6) Terminy doręczania przesyłek pocztowych:
a. czas doręczania przesyłek rejestrowych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b. czas doręczania przesyłek w obrocie zagranicznym zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla usługi poczty listowej w obrocie zagranicznym.
7) Do oznaczenia opłaty pocztowej Zamawiający dopuszcza zarówno nanoszenie znaku opłaty pocztowej w postaci pieczęci wykonanej przez Zamawiającego według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, jak i w postaci innych oznaczeń pocztowych stosowanych przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych na przesyłki o masie wagowej do 2000g, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:
a. w obrocie krajowym-przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych:
a) niebędących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b) będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b. w obrocie zagranicznym-przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii.
Przyjmowanie, doręczanie i zwroty odbywać się będą z/do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 8.
2) Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty dotyczą:
a. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych,
b. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych najszybszej kategorii,
c. przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych najszybszej kategorii,
d. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
e. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
f. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
g. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
h. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii,
i. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru
3) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych dla przesyłek rejestrowanych i dla przesyłek nierejestrowanych
4) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
a. ustawie z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe,
b. rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej,
c. ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawie z dnia 17 listopada 1964r.-Kodeks postępowania cywilnego,
e. międzynarodowych przepisów pocztowych,
f. innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem SWZ,
g. postanowieniach SWZ.
5) Terminy doręczania przesyłek pocztowych:
a. czas doręczania przesyłek rejestrowych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b. czas doręczania przesyłek nierejestrowanych na terenie kraju wynosi:
a) do pięciu dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
c. czas doręczania przesyłek w obrocie zagranicznym zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla usługi poczty listowej w obrocie zagranicznym.
6) Znak opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z późn. zm.) oraz jest uprawniony do świadczenia usług pocztowych na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę odrębnie.

Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 zamówienia dotyczące świadczenia usług pocztowych, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia czyli musi wynikać z jednostkowej umowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych wymaganych od Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia na podstawie art. 125 ust.1 ustawy PZP- Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z późn. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę odrębnie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm, wspólnicy spółki cywilnej) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem).
6) Załącznik nr 4a-4b do SWZ- oświadczenie z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 zamówienia dotyczące świadczenia usług pocztowych, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
7) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innymi Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie do innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z późn. zm.) oraz jest uprawniony do świadczenia usług pocztowych na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę odrębnie.

Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 zamówienia dotyczące świadczenia usług pocztowych, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia czyli musi wynikać z jednostkowej umowy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale IV. ust. 1 SWZ;
3) zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie załączą do oferty oświadczenie, z którego wynika które z dostaw wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;
6) przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.

5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

6. Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.