eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie prac geodezyjnych - geodezyjne podziały nieruchomości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac geodezyjnych - geodezyjne podziały nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac geodezyjnych - geodezyjne podziały nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f08060-643e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.58 Wybór geodety w celu geodezyjnego podziału nieruchomości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Geodezyjne podziały nieruchomości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.79.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Geodezyjne podziały nieruchomości.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie składa się z dwóch etapów:
Etap pierwszy- sporządzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) wstępne projekty podziału nieruchomości,
b) protokół z badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne,
c) projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający),
d) kopia protokołu z przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym (1 egz.)
Etap drugi:
a) stabilizacja wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi,
w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) dostarczenie Zamawiającemu kopii protokołu ze stabilizacji punktów granicznych.

3. Przewidywane ilości działek:
 Wydzielenie dwóch nowych działek: przewidywana maks. ilość działek podlegających podziałowi – 10
 Wydzielenie każdej następnej działki: przewidywana maks. ilość następnych działek powstałych w wyniku podziału – 20

4. Wymagania i warunki:

1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 344 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1752 z późn. zm.)
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdego zapotrzebowania (zlecenia) od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega, że szacunkowe ilości poszczególnych zleceń mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 40 % wartości zamówienia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna łączna kwota udzielonych zleceń w ramach umowy wyniesie 60 % wartości zamówienia.

5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.

6. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo PON Maciej Wtorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492224227

7.3.3) Ulica: Równa 17/7

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia, tj.: zamówienie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, polegające na powtórzeniu podobnych usług, a takie zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu Nr 2022/BZP 00050717/01 z dnia 08.02.2022 r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
2. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.08.2024 r.
3. Wykonanie każdego z zadań poprzedzać będzie pisemne zapotrzebowanie (zlecenie) Zamawiającego odebrane osobiście przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
w którym zawarty będzie etap, szczegółowy zakres, ilość oraz termin wykonania.
4. Wymagany termin realizacji:
Etap pierwszy – maksymalnie 130 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. podziału.
Etap drugi – 40 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. stabilizacji
5. Ceny jednostkowe za wykonanie poszczególnych zadań wynoszą odpowiednio:
- cena za wydzielenie 2 nowych działek:
kwota brutto – 2700,00 zł.
Wykonawca zwolniony z podatku od towarów i usług.

Przewidywana maksymalna ilość działek podlegających podziałowi: 10
- cena za każdą następną wydzieloną działkę:

kwota brutto – 500,00 zł
Wykonawca zwolniony z podatku od towarów i usług.
Przewidywana maksymalna ilość działek powstałych w wyniku podziału: 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.