eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa wyposażenia Bazy Przygody - Harcerskiej Strefy Współpracy realizowane w ramach projektu "Włocławek - miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam".



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerskiej Strefy Współpracy realizowane w ramach projektu „Włocławek – miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,98570,e479ce27629340e3e585fc2434762ab3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerskiej Strefy Współpracy realizowane w ramach projektu „Włocławek – miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e99e9cd5-2d16-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa wyposażenia Bazy Przygody - Harcerskiej Strefy Współpracy w ramach projektu "Włocławek - miasto nowych mozliwości. Tutaj mieszkam, pracuję i tu wypoczywam".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63621,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 o nazwie "Dostawa krzeseł i foteli".
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerskiej Strefy Współpracy w ramach zadania pn.: Dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerska Strefa Współpracy realizowanego w ramach projektu o nazwie „Włocławek – miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i budżetu państwa, z możliwością składania ofert na 3 zadania (części).
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do Bazy Przygody, przy ul. Szpitalnej 33 we Włocławku, w ramach zadania nr 1 o nazwie "Dostawa krzeseł i foteli" :
a) krzesła konferencyjne
Ilość: 50 sztuk
Opis: krzesło konferencyjne, stacjonarne na czterech nogach metalowych czarnych z podłokietnikami, siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną typu C w kolorze niebieskim,
Wymiary:
wysokość krzesła: 79,5 - 89,5 cm
szerokość krzesła: 48,5 - 58,5 cm
głębokość krzesła: 44 - 54 cm;
b) fotel biurowy
Ilość: 2 sztuki
Opis: Fotel obrotowy, na kółkach, na konstrukcji metalowej, z podłokietnikami, siedzisko i oparcie tapicerowane ekoskórą- kolor czarny, oparcie z wyprofilowaniem lędźwiowym,
Wymiary:
wysokość fotela: 108 - 128 cm
szerokość fotela: 58 - 68 cm
głębokość fotela: 44 - 54 cm
zakres regulacji wysokości fotela: 43 - 63 cm
c) krzesło
Ilość: 32 sztuki
Opis: Krzesło stacjonarne z tworzywa polipropylenowego wzmacnianego, z podłokietnikami, z możliwością składowania go przez wkładanie jednego w drugi, kolor szary
Wymiary:
wysokość krzesła: 75 – 85 cm,
szerokość krzesła: 45 – 55 cm,
głębokość krzesła: 36 - 46 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 16815,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 o nazwie "Dostawa mebli biurowych".
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerskiej Strefy Współpracy w ramach zadania pn.: Dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerska Strefa Współpracy realizowanego w ramach projektu o nazwie „Włocławek – miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i budżetu państwa, z możliwością składania ofert na 3 zadania (części).
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do Bazy Przygody, przy ul. Szpitalnej 33 we Włocławku, w ramach zadania nr 2 o nazwie "Dostawa mebli biurowych":
a) stół konferencyjny z kółkami
Ilość: 12 sztuk
Opis: stół konferencyjny na nogach metalowych w kolorze szarym z kółkami. Blat składany o grubości 18 - 35 mm, wykonany z płyty melaminowej w drewnopodobnym wykończeniu.
Wymiary:
wysokość stołu: 70 - 80 cm
szerokość stołu: 135 - 145 cm
głębokość stołu: 75 - 85 cm
b) biurko
Ilość: 2 sztuki
Opis: biurko wolnostojące na nogach stalowych. Z blatem o grubości 18-35 mm, wykonanym z płyty melaminowej w drewnopodobnym wykończeniu.
Wymiary:
wysokość biurka: 70 - 80 cm
szerokość biurka: 155 - 165 cm
głębokość biurka: 65 - 75 cm
c) kontenerek do biurka
Ilość: 2 sztuki
Opis: kontenerek podbiurkowy na kółkach z minimum 3 szufladami, wykonany z płyty w drewnopodobnym wykończeniu, zamykany na centralny zamek
Wymiary:
wysokość: 55 - 65 cm,
szerokość 38 - 48 cm
głębokość: 50 - 60 cm
d) szafa biurowa
Ilość: 3 sztuki
Opis: szafa biurowa, aktowa, dwudrzwiowa na dokumenty, zamykana na zamek, wykonana z płyty melaminowej w drewnopodobnym wykończeniu z miejscem na 5 rzędów segregatorów
Wymiary:
wysokość: 180 - 200 cm,
szerokość: 85 - 95 cm,
głębokość: 30 - 40 cm
e) stół konferencyjny
Ilość: 8 sztuk
Opis: Stół konferencyjny na ramie na nogach metalowych w kolorze szarym, blat o grubości 18 - 35 mm wykonany z płyty melaminowej w drewnopodobnym wykończeniu,
Wymiary:
wysokość stołu: 70 - 80 cm
szerokość stołu: 135 – 145 cm
głębokość stołu: 75 - 85 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39153000-9 - Meble konferencyjne

4.5.5.) Wartość części: 20550,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 o nazwie "Dostawa łóżek i materacy."
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerskiej Strefy Współpracy w ramach zadania pn.: Dostawa wyposażenia Bazy Przygody – Harcerska Strefa Współpracy realizowanego w ramach projektu o nazwie „Włocławek – miasto nowych możliwości. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i budżetu państwa, z możliwością składania ofert na 3 zadania (części).
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do Bazy Przygody, przy ul. Szpitalnej 33 we Włocławku, w ramach zadania nr 3 o nazwie "Dostawa łóżek i materacy" :
Ilość: 16 sztuk
Opis: Łóżko dwupoziomowe z drabinką, z dwoma materacami o wymiarach 90 x 200 cm. Materace wykonane z pianki poliuretanowej w poszyciu z tkaniny hypoalergicznej wykonanej z poliestru, włókna klimatyzującego z możliwością prania. Poszycie materaca wyposażone w zamek błyskawiczny.
Łóżko wykonane z drewna bądź materiału drewnopodobnego, kolor biały, szary lub kolor drewna, nośność łózka min. 100 kg,
Wymiary:
rama i stelaż łózka pasujący do materaców o wymiarach 90 x 200 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 26255,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21175,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38154,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21175,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Wyposażenia Wnętrz Sławomir Zmysłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610272025

7.3.3) Ulica: ul. Filtrowa 1

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21175,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18274,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41635,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18274,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEBELLI Marcin Kulbacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510901487

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 10/53

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-173

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18274,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42666,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.