eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawy warzyw, owoców i jaj



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, owoców i jaj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.niwa.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw, owoców i jaj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43095ac1-4a0d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy warzyw, owoców i jaj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy warzyw, owoców i jaj obejmujące następujący asortyment: arbuz 900 kg, bakłażan 10 kg, botwina 300 pęczek, brokuły świeże 10 szt., brzoskwinia 150 kg, buraki 4700 kg, cebula 5100 kg, cebula czerwona 150 kg, cukinia 200 kg, czereśnie 10 kg, czosnek 2000 szt., fasola Jaś (średnia) 250 kg, groch łuskany 350 kg, granat 10 szt., gruszka świeża 150 kg, jabłka 8000 kg, jajka XL 155200 szt., jarmuż 15 kg, kalafior 10 szt., kapusta biała 5000 kg, kapusta włoska 10 szt., kapusta czerwona 1700 kg, kapusta pekińska 3900 kg, koper świeży 3000 pęczek, maliny op. 250g 10 szt., marchew 9200 kg, melon 10 szt., nektaryna 10 kg, ogórek świeży 4000 kg, papryka świeża 1250 kg, pieczarki świeże 1300 kg, pietruszka korzeń 10 kg, pietruszka nać 2900 pęczek, pomidor cherry – 3 kg, pomidor 6000 kg, por 200 szt., rzodkiew 2900 kg, rzodkiewka 1500 pęczek, roszponka 50 szt., rukola 50 szt., sałata lodowa 1000 szt., sałata masłowa 2600 szt., seler 3400 kg, szpinak op. 100g 10 szt., szczypior 2800 pęczek, śliwki 300 kg, truskawka świeża 100 kg, winogrona białe 25 kg, winogrona czerwone 25 kg, zioła – rozmaryn 30 szt., zioła – pozostałe 30 szt., ziemniaki 31000 kg, ziemniaki młode 5000 kg, ananas świeży 10 szt., awokado 10 szt., banan 150 kg, cytryna 3600 kg, limonka 10 kg, grejpfrut 100 kg, grzyby suszone 5 kg, kapusta kiszona 1900 kg, karambola 10 szt., kiwi 3000 szt., mandarynka 50 kg, mango 10 szt., michunka 10 szt., ogórek kiszony 2100 kg, pomarańcza 50 kg, sałata ozdobna Mix. 50 szt., imbir 10 kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1A do SWZ – Asortyment zamówienia, w Załączniku nr 1B do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1C do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ oraz w treści Projektu umowy stanowiącym jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504826,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504826,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504826,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. LEMON Andrzej Rudnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330375693

7.3.3) Ulica: Słowiańska 41

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50482676 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.