eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Remonty dróg powiatowych nr 3108E, 3114E, 4328E



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych nr 3108E, 3114E, 4328E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7414901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-446549a3-4723-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg powiatowych nr 3108E, 3114E, 4328E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446549a3-4723-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025499/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remonty dróg powiatowych nr 3108E, 3114E, 4328E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót bez dokumentacji projektowej, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Planowane do realizacji zadanie obejmuje remont trzech odcinków dróg powiatowych o łącznej długości 2,48 km.
2.Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy przewidzianego do realizacji remontu:
Planowane do realizacji zadanie obejmuje remont trzech odcinków dróg powiatowych o łącznej długości 2,48 km, w tym:
- droga nr 3108E na odcinku granica gminy Opoczno /Drzewica - Krzczonów o długości 0,86 km ,
- droga nr 3114E na odcinku Sielec - Stużno o długości 0,71 km
- droga nr 4328E w m. Małe Końskie o długości 0,91 km.

Jezdnia - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni z asfaltobetonu na całej długości remontowanych odcinków dróg składającej się z dwóch warstw: warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej o grubości 3 - 4 cm.

Pobocza - wykonanie wzmocnionych poboczy o szerokości średnio 1m, obustronnie na całej długości remontowanych dróg.

Tam, gdzie będzie to niezbędne, zostanie wykonanie odmulenie rowów przydrożnych, oczyszczenie przepustów pod zjazdami i wycięcie zakrzaczeń.

Szczegółowy zakres rzeczowy przewidziany do realizacji obejmuje roboty wskazane w przedmiarze robót.

Zamawiający wymaga, w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, ustawienia w miejscu realizacji zadania tablic informacyjnych, dbania o ich stan techniczny (uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca wymienia lub odnawia na własny koszt). Za każdym razem, gdy wartości zadania i finansowania ulegną zmianie, tablicę informacyjną należy niezwłocznie poprawić, tak aby wartości na niej przedstawione zachowywały aktualność.

Zamawiający wymaga, by podczas układania nawierzchni ścieralnej przy łączeniu szwów poprzecznych i podłużnych zastosować taśmy uszczelniające (termoplastyczne).

Ponadto Wykonawca oznakuje roboty zgodnie ze sporządzonymi przez siebie projektami organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz zapewni obsługę geodezyjną – wyznaczenie punktów głównych obiektu, obsługę w trakcie realizacji i inwentaryzację powykonawczą .Koszty te nie podlegają odrębnej zapłacie i zostaną określone w kwocie umownej.

Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany do zabezpieczenia punktów geodezyjnych. W przypadku zniszczenia zobowiązany jest na własny koszt do ich odtworzenia.

Przydatne materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować je zgodnie z zapisami w przedmiarze robót/kosztorysie . Pozostałe materiały przydatne, po oczyszczeniu przewieźć odpowiednio na plac Obwodu Drogowo Mostowego w Opocznie lub w Solcu i tam w sposób uporządkowany złożyć na wskazanym miejscu. Przydatność materiałów oceni
w porozumieniu z Zamawiającym inspektor nadzoru.

Drzewa z wycinki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest odwieźć je na plac Obwodu Drogowo Mostowego odpowiednio w Opocznie lub Solcu i tam pocięte (na długość pnia około 40 cm) i posegregowane złożyć na wskazanym miejscu.

Pozostałe materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny winny być na koszt Wykonawcy usunięte poza teren budowy i zutylizowane przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach.

Wszystkie materiały użyte do wykonania w/w zadania powinny posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności z normą, aprobaty techniczne zatwierdzone przez IBDiM.

Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2471792,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3165134,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2471792,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591267282

7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, zjazdy, podbudowy, pobocza, roboty wykończeniowe, oznakowanie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2471792,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.