Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396055/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Kluczach (32-310 Klucze, Osada 15), dla 20 uczestników (w tym dla 15 osób ze spectrum autyzmu lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi).”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326488508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Kluczach (32-310 Klucze, Osada 15), dla 20 uczestników (w tym dla 15 osób ze spectrum autyzmu lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi).”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fffefee6-4e13-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024701/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Kluczach (32-310 Klucze, Osada 15), dla 20 uczestników (w tym dla 15 osób ze spectrum autyzmu lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi).”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396055/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148742,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Kluczach (32-310 Klucze, Osada 15), dla 20 uczestników (w tym dla 15 osób ze spectrum autyzmu lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi).”
Zakres robót obejmuje;
Zakres robót obejmuje zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia mieszkalnego na Środowiskowy Dom Samopomocy w istniejącym budynku Centrum Wsparcia i Pomocy Niepełnosprawnym w Kluczach, Osada 15.
Planowane jest do przebudowy pomieszczenie o łącznej powierzchni ok. 59,50 m2 celem utworzenia wydzielonego pomieszczenia kuchennego z niezbędnymi urządzeniami i sprzętem gospodarstwa domowego, pełniące funkcję pracowni kulinarnej oraz wydzielonego pomieszczenia jadalni mogącej ponadto pełnić funkcję klubu lub sali aktywizacji i terapii zajęciowej lub pomieszczenia do terapii ruchowej;
Podstawowe wielkości modernizowanego obiektu będącego przedmiotem kosztorysu:
01 Przedsionek 8.5 m2
02 Sala aktywacji i terapii zajęciowej 23 m2
03 Aneks kuchenny 22 m2
04 Łazienka 6 m2
Planowany do wykonania zakres robót:
− roboty rozbiórkowe (demontaż stolarki okiennej, rozbiórka części ścian działowych, rozbiórka istniejących posadzek ceramicznych i parkietów oraz okładzin ściennych ceramicznych i tapet, demontaż stolarki drzwiowej oraz urządzeń sanitarnych,
− roboty murowe,
− roboty tynkarskie (uzupełnienie tynków zwykłych kat. III w miejscach uszkodzonych, wykonanie nowych tynków na projektowanych ścianach, osadzenie wentylatorów systemu wentylacji mechanicznej),
− osadzenie stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
− wymiana stolarki drzwiowej,
− wykonanie warstw pod-posadzkowych,
− wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
− przygotowanie starych tynków pod malowanie przez usunięcie starych powłok malarskich i tapet, naprawę pęknięć i zarysowań w tynku, szpachlowanie tynków,
− malowanie istniejących tynków i okładzin gipsowo-kartonowych farbą emulsyjną,
− wywóz gruzu z robót rozbiórkowych,
− montaż kuchni wraz z wyposażeniem,
− biały montaż urządzeń sanitarnych,
− wykonanie instalacji sanitarnych,
− wykonanie instalacji elektrycznych,
− wykonanie instalacji co.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199620,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199620,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199620,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „EURO MAR” Tomasz Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 185 64 25
7.3.3) Ulica: ul. Źródlana 46
7.3.4) Miejscowość: Kolbark,
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. " EURO MAR" MARCINKOWSKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. " EURO MAR" MARCINKOWSKI TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199620,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.