Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413610/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Czernichów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na dwa rejony:
Rejon I – Międzybrodzie Bialskie, Rejon II – Międzybrodzie Bialskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Tresna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bb4d1a6-5c31-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Czernichów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na dwa rejony:Rejon I – Międzybrodzie Bialskie, Rejon II – Międzybrodzie Bialskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb4d1a6-5c31-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050817/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnatrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie 2023/2024z podziałem na rejony:
Rejon I – Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 17,98 km
2. Dodatkowe warunki:
1) Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca.
2) W przypadku, jeżeli zajdzie konieczność, Wykonawca jest zobowiązany wywozić zwałowany śnieg. Wywóz śniegu dotyczy placu Św. Ambrożego w Międzybrodziu Bialskim.
3) Dyspozycyjność - całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego przez Wykonawcę. Z ramienia Wykonawcy przez cały sezon zimowy będzie wyznaczona kompetentna osoba prowadząca akcję zimową. Osoba ta musi mieć łączność bezprzewodową z osobą pełniącą dyżur z ramienia Zamawiającego oraz osobami obsługującymi sprzęt. O podjęciu działań będzie decydowała osoba koordynująca prace z ramienia Wykonawcy w porozumieniu z osobą pełniącą dyżur ze strony Zamawiającego. Osoba koordynująca prace działająca z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest na bieżąco informować osobę pełniącą dyżur z ramienia Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu.
4) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem – z uwagi na teren górzysty niezbędne są pojazdy z napędem na cztery koła, a w przypadku trudnych warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pługiem wirnikowym, Wykonawca musi posiadać urządzenia do likwidacji śliskości dróg.
5) Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Przegląd trasy przejazdu pojazdów musi być wykazywany sygnałami określającymi pozycję pojazdu z częstotliwością nie większą niż 1 minuta. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami.
a) Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy zapewni dostęp osobie pełniącej dyżur z ramienia Zamawiającego do programu monitorującego pojazdy z urządzeniami GPS Wykonawcy umożliwiający:
-kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS
-automatyczne zapisywanie w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach gminnych.
b) W przypadku awarii urządzenia GPS w pojeździe wykonującym zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zobowiązany jest zastąpić go sprzętem posiadającym sprawny GPS, który będzie można monitorować programem, do którego ma dostęp osoba pełniąca dyżur z ramienia Zamawiającego.
c) W przypadku wystąpienia zaniku sygnału konieczne jest pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez właściciela GPS z podaniem czasookresu zaniku. Potwierdzenie winno być Zamawiającemu przekazane niezwłocznie, najpóźniej z chwilą złożenia faktury za wykonywane prace w danym okresie rozliczeniowym. Brak potwierdzenia będzie stanowił podstawę wstrzymania realizacji faktury.
d) Kompletne dane z urządzeń GPS zamontowanych na pracującym sprzęcie podczas akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany przekazać do Urzędu Gminy Czernichów w formie elektronicznej po zakończeniu sezonu do dnia 15 maja 2024r.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawcę.
7) W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego.
8) Przepis art. 95 ust. 1 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2023.0.1465 t.j.).
Treść art. 22 § 1 Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Z uwagi na specyfikę czynności wykonywanych w trakcie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, polegających przede wszystkim na obsłudze nośników zimowego utrzymania dróg, które to czynności mają charakter okresowy, uzależniony od warunków atmosferycznych - Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (jeżeli będzie miało miejsce powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia – Podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy osób obsługujących sprzęt służący bezpośrednio do kompleksowego zimowego utrzymania dróg, czyli kierowców samochodów lub innych pojazdów służących jako nośniki pługów, wykorzystywanych do czynności odśnieżania dróg w ramach poszczególnych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie 2023/2024z podziałem na rejony:
Rejon II - Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 16,33 km
2. Dodatkowe warunki:
1) Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca.
2) W przypadku, jeżeli zajdzie konieczność, Wykonawca jest zobowiązany wywozić zwałowany śnieg. Wywóz śniegu dotyczy placu Św. Ambrożego w Międzybrodziu Bialskim.
3) Dyspozycyjność - całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego przez Wykonawcę. Z ramienia Wykonawcy przez cały sezon zimowy będzie wyznaczona kompetentna osoba prowadząca akcję zimową. Osoba ta musi mieć łączność bezprzewodową z osobą pełniącą dyżur z ramienia Zamawiającego oraz osobami obsługującymi sprzęt. O podjęciu działań będzie decydowała osoba koordynująca prace z ramienia Wykonawcy w porozumieniu z osobą pełniącą dyżur ze strony Zamawiającego. Osoba koordynująca prace działająca z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest na bieżąco informować osobę pełniącą dyżur z ramienia Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu.
4) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem – z uwagi na teren górzysty niezbędne są pojazdy z napędem na cztery koła, a w przypadku trudnych warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pługiem wirnikowym, Wykonawca musi posiadać urządzenia do likwidacji śliskości dróg.
5) Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Przegląd trasy przejazdu pojazdów musi być wykazywany sygnałami określającymi pozycję pojazdu z częstotliwością nie większą niż 1 minuta. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami.
a) Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy zapewni dostęp osobie pełniącej dyżur z ramienia Zamawiającego do programu monitorującego pojazdy z urządzeniami GPS Wykonawcy umożliwiający:
-kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS
-automatyczne zapisywanie w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach gminnych.
b) W przypadku awarii urządzenia GPS w pojeździe wykonującym zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zobowiązany jest zastąpić go sprzętem posiadającym sprawny GPS, który będzie można monitorować programem, do którego ma dostęp osoba pełniąca dyżur z ramienia Zamawiającego.
c) W przypadku wystąpienia zaniku sygnału konieczne jest pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez właściciela GPS z podaniem czasookresu zaniku. Potwierdzenie winno być Zamawiającemu przekazane niezwłocznie, najpóźniej z chwilą złożenia faktury za wykonywane prace w danym okresie rozliczeniowym. Brak potwierdzenia będzie stanowił podstawę wstrzymania realizacji faktury.
d) Kompletne dane z urządzeń GPS zamontowanych na pracującym sprzęcie podczas akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany przekazać do Urzędu Gminy Czernichów w formie elektronicznej po zakończeniu sezonu do dnia 15 maja 2024r.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawcę.
7) W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego.
8) Przepis art. 95 ust. 1 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2023.0.1465 t.j.).
Treść art. 22 § 1 Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Z uwagi na specyfikę czynności wykonywanych w trakcie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, polegających przede wszystkim na obsłudze nośników zimowego utrzymania dróg, które to czynności mają charakter okresowy, uzależniony od warunków atmosferycznych - Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (jeżeli będzie miało miejsce powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia – Podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy osób obsługujących sprzęt służący bezpośrednio do kompleksowego zimowego utrzymania dróg, czyli kierowców samochodów lub innych pojazdów służących jako nośniki pługów, wykorzystywanych do czynności odśnieżania dróg w ramach poszczególnych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.