eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa części budynku TDK wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa części budynku TDK wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c112c45-3752-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa części budynku TDK wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c112c45-3752-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050022/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa części budynku TDK wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa i rozbudowa części budynku TDK wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem” przy ul. Słowackiego 2 w Tarnobrzegu, na działkach o nr ew. 413/1, 413/2, obręb 12 Tarnobrzeg, w zakresie:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami, kosztorysami
i specyfikacją techniczną, wraz z wszelkimi pozwoleniami, opiniami i ekspertyzami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
1/ Remont elewacji - termomodernizacja, remont dachu, przebudowa wejścia głównego,
2/ Remont klatek schodowych, remont łazienek w piwnicy, garderoby-przebudowa, pomieszczenia pod sceną; remont sal i zaplecza na piętrze; remont dawnej kawiarni; przebudowa pomieszczenia kasowego;
3/ Sala widowiskowa i scena: mechanika sceniczna, nowy system nagłośnienia, projektory kinowe, oświetlenie, wymiana foteli (ta sama ilość miejsc), wygłuszenie pomieszczenia, wymiana podłogi, wydzielenie miejsc dla osób niepełnosprawnych, dostosowanie do warunków p.poż. - klapy p.poż. instalacja hydrantowa; ogrzewanie; klimatyzacja; remont pomieszczeń obsługi technicznej sali sceniczno-kinowej,
4/ Przebudowa wszystkich rozdzielni elektroenergetycznych wraz z głównym przyłączem i wyłącznikiem p.poż., instalacje elektryczne, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia scenicznego, instalacja odgromowa,
5/ Wentylacja, klimatyzacja, panele fotowoltaiczne,
6/ Dostosowanie budynku do warunków p. pożarowych
Założenia programowe i warunki techniczne obiektu:
2.2.
a) opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych, w tym map sytuacyjno –wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych - 1 kpl. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (format PDF+ DWG),
b) opracowanie koncepcji architektonicznej, obrazującej rozwiązania funkcjonalne podlegające zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w tym opis techniczny do tej koncepcji
i przykładowe przekroje konstrukcyjne - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (format PDF+ DWG) - w razie potrzeby.
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków, stanowiącej przedmiot zamówienia,
d) opracowanie projektów budowlanych we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektowo - kosztorysową, stanowiącą przedmiot zamówienia. Wymagana ilość opracowań:
- projekty budowlane - 5 kpl. dla każdej branży w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (format PDF+ DWG), w tym:
- projekt zagospodarowania działki lub terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- projekt wykonawczy,
e) sporządzenie przedmiarów robót dla całego zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Wymagana ilość opracowań – po 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (format PDF + XLS + ATH) – oddzielnie dla każdej branży,
f) sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla całego zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Wymagana ilość opracowań – po 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (format PDF + XLS + ATH) - oddzielnie dla każdej branży,
g) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla całego zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Wymagana ilość opracowań – po 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – oddzielnie dla każdej branży,
h) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia “BIOZ” dla całego zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia. Wymagana ilość opracowań – po 4 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej - oddzielnie dla każdej branży ,
i) sporządzenie dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego. Wymagana ilość opracowań – po 2 kpl. w wersji papierowej i 2 egz.
w wersji elektronicznej (format PDF + XLS + ATH),
j) dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z aktualnym stanem pomieszczeń.,
k) przygotowanie materiałów przetargowych w wersji elektronicznej dla celów udzielenia zamówienia publicznego, zawierających projekty budowlane, projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiary – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagana ilość opracowań – 2 kpl. w wersji elektronicznej (format PDF i DOC lub ODT).
l) nieodpłatne i niezwłoczne udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie złożone zostaną w toku postępowania przetargowego na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowo – kosztorysowej, a także zajmowania stanowiska w przypadku złożenia odwołania.
ł) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową, stanowiącą przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe Dworaczyk Architektura Kamil Dworaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 242900472

7.3.3) Ulica: Aleja Warszawska 170 D

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 172 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.