eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap V"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach – etap V”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach – etap V”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b0cbcb-2379-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w w Kielcach –etap V

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326225/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/M 224 – etap V /2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1-go Maja 224 w Kielcach (dz. nr 12/19 Obręb 0005), w ramach V etapu zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji, z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót V etapu, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres V etapu obejmuje budowę budynków zespołu segmentu „F” i „G” (budynki dwukondygnacyjne), zespołu budynków segmentu „H” (budynki jednokondygnacyjne i dwukondygnacyjne) o łącznej ilości 26 lokali mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Wyposażenie budynków w urządzenia, sprzęt i armaturę instalacyjną oraz zagospodarowanie terenu objętego V etapem realizacji przedmiotowej inwestycji powinno nawiązywać i stanowić kontynuację do wcześniej zakończonych etapów inwestycji.
Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie budynku mieszkalnego (budynki nr 9 na planszy wyburzeń); rozbiórka blaszaków, budynku gospodarczego (nr 20 na planszy wyburzeń); rozbiórka ogrodzenia; likwidacja istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z planszą ZUD; rozebranie nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży; wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji i uprzątnięcie terenu budowy;
b). Roboty ziemne: wykopy fundamentowe, wykopy liniowe, przestrzenne; umocnienie ścian wykopów; zasypanie wykopów i rozplantowanie ziemi;
c). Roboty konstrukcyjne: wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; montaż żelbetowych prefabrykowanych modułów mieszkalnych z zamontowanymi skrzynkami pocztowymi i odbojnicami drzwi wejściowych, wykonanie schodów żelbetowych;
d). Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne c.o., c.c.w., kanalizacji deszczowej oraz przyłącza wod- kan; - zgodnie z dokumentacją projektową:
- instalacje wodno-kanalizacyjne - z montażem: zestawów wodomierzowych z systemem przedpłatowego poboru mediów wody zimnej i ciepłej, przyborów kanalizacyjnych i baterii umywalkowych, natryskowych i zlewozmywakowych – zgodnie z dokumentacją projektową ;
- sieć cieplna – zgodnie z dokumentacją projektową ;
- kanalizacja deszczowa - zgodnie z dokumentacją projektową;
- instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: z montażem ciepłomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu; montaż kuchni gazowej z piekarnikiem (gaz z butli);
e). Instalacje elektryczne w mieszkaniach oraz oświetlenie terenu V etapu ;
f). Strefa ruchu: roboty pomiarowe; wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki betonowej oraz nawierzchni z płyt ażurowych na podbudowie, ułożenie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych oraz wykonanie trawników i nasadzenia drzew– zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowieniem zakresu robót V etapu
g). wykonanie placu zabaw, osłon śmietnikowych, domków narzędziowych zgodnie z uszczegółowieniem zakresu robót V etapu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• uszczegółowienie zakresu robót etapu V - (Załącznik nr 10 do SWZ pkt.10.10),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• harmonogram rzeczowo-finansowy - (Załącznik nr 8 do SWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2022r. poz. 1710 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
W celu zapoznania się z placem budowy i zakresem V etapu robót, Zamawiający przewiduje wizję lokalną Wykonawców, w miejscu prowadzenia robót tj. w Kielcach, ul. 1-go Maja 224 (teren budowy) w dniu 7 września 2022r. od godz. 10:00 do godz. 11:00
W przypadku zmiany terminu zebrania Wykonawcy, zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce w sekcji „Komunikaty”.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne, w tym prace w zakresie montażu prefabrykowanych elementów lokali mieszkalnych oraz prace w zakresie robót instalacyjnych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r. poz.1510 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie wg zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego (Załącznik nr 8 do SWZ) zgodnie z § 10 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14976545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15212100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14976545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G.B. Garaże Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 573-119-01-99

7.3.3) Ulica: Żyzna 15

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PHU Claudia Karbownik Grzegorz, ul. Domaniówka 6/16, Kielce 25-411,
Zakres powierzonych prac: przyłącze cieplne, wodne, kanalizacyjne
2. PPHU Sanel, Oś Na Stoku 28/22 25-437 Kielce,
Zakres powierzonych prac: zewnętrzne instalacje elektryczne
3. REM PE BUD Piotr Śnioch, Obice, ul. Wesoła 2 26-026 Morawica,
Zakres powierzonych prac: roboty budowlane i fundamentowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14976545 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.