Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zad. dot. dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20
1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zad. dot. dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d66514b-56e8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043533/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w wybranych obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.13.2023.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na adaptacji toalety w budynku Starostwa Powiatowego w Sztumie. w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).2. Szczegółowy wykaz obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6A do SWZ.
3. Ze szczegółami robót budowlanych do nadzorowania należy zapoznać się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/804335.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 990,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na adaptacji toalety w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).2. Szczegółowy wykaz obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6B do SWZ.
3. Ze szczegółami robót budowlanych do nadzorowania należy zapoznać się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/804335.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 696,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na adaptacji toalety w budynku Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Sztumie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).2. Szczegółowy wykaz obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6C do SWZ.
3. Ze szczegółami robót budowlanych do nadzorowania należy zapoznać się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/804335.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 741,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na adaptacji toalety w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kołozębiu w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).2. Szczegółowy wykaz obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6D do SWZ.
3. Ze szczegółami robót budowlanych do nadzorowania należy zapoznać się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/804335.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 4008,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-248-48-36
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
jakie przetargi wygrała firma
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2283,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2283,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2283,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-248-48-36
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
jakie przetargi wygrała firma
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2283,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2244,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2244,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-248-48-36
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
jakie przetargi wygrała firma
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2244,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6065,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6065,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6065,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-248-48-36
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
jakie przetargi wygrała firma
GOBAR BUDOWNICTWO Bartłomiej Górny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6065,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych w ZSZ w Barlewiczkach obejmująca sporządzenie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo-kosztorysowo-wykonawczej
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
- Dostawa warzyw
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.