Ogłoszenie z dnia 2022-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375290/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2023/BZP 00183187/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu osobowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb2ce578-4272-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025310/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup samochodu osobowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2622.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego
2. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określa Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga gwarancji:
• mechanicznej na okres 36 miesięcy lub na limit 100 000 km.;
• na perforację nadwozia – min. 144 miesięcy bez limitu kilometrów od daty podpisania przez upoważnionych pracowników stron bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu;
• na powłokę lakierniczą – min. 36 miesięcy bez limitu kilometrów od daty podpisania przez upoważnionych pracowników stron bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był autoryzowanym przedstawicielem producenta dostarczanego pojazdu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
6. W okresie gwarancji, z wyłączeniem kosztów piór wycieraczek, płynów do spryskiwaczy szyb, wszystkie koszty napraw bądź wymian materiałów i części w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz wszystkie koszty związane z wymaganymi przez producenta przeglądami gwarancyjnymi i kosztami ich przeprowadzenia, ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca, określając cenę ryczałtową zobowiązany jest do dokładnego określenia i skalkulowania kosztów, wynikających zarówno z konieczności przeprowadzenia w okresie gwarancyjnym napraw bądź wymian materiałów lub części w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, jak również kosztów związanych z wymaganymi przeglądami gwarancyjnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,ZDUNEK’’ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832582015
7.3.3) Ulica: ul. Miałki Szlak 43/45
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-717
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ZDUNEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ZDUNEK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8689000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego wraz z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- SZPiFP-47-24 Dostawa samochodu z napędem na cztery koła o nadwoziu furgon w wersji policyjnej nieoznakowanej
- Dostawa samochodu osobowego typu kombivan
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa samochodu elektrycznego - edycja 2.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.