Ogłoszenie z dnia 2022-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372492/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00389460/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00393103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42b73a23-40ac-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b73a23-40ac-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068238/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w systemie VRF wraz z demontażem instalacji klimatyzowania pomieszczeń w systemie wody lodowej w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-99/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż urządzeń systemu VRF oraz wykonanie instalacji powiązanych dla klimatyzowania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku ul. Kościuszki 5, wraz z demontażem istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji typu VRF, obejmującej:
3 jednostki zewnętrzne,
29 jednostek wewnętrznych,
instalacje powiązane: czynnika chłodniczego, zasilania elektrycznego, sterowania oraz odprowadzenia skroplin,
wykonanie robót ogólnobudowlanych,
demontaż istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej, w tym agregatu chłodniczego (chillera) utylizacji czynnika chłodniczego zalegającego w agregacie wody lodowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020, poz. 2065 ze zm.) oraz złożenie zdemontowanych urządzeń w miejscu wskazanym przez Użytkownika tj. Sąd Rejonowy w Sanoku, oddalonym w promieniu do 20 km od siedziby Sądu,
zgodnie z Dokumentacją projektową obejmującą:
Projekt budowlany,
Projekt wykonawczy,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
Informację BIOZ,
Przedmiar robót (Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego).
b) opracowanie projektu organizacji ruchu związanego z zajęciem pasa drogowego
ul. Kościuszki w Sanoku – dla robót związanych z demontażem i montażem chillera i jednostek zewnętrznych, jeśli wymagać tego będzie zarządca drogi,
c) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej,
d) przeszkolenie osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Sanoku w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
e) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres ….. *(min. 5 lat, zgodnie z ofertą Wykonawcy) lat, na wykonany przedmiot umowy, o którym, mowa w ust. 2 lit. a), licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331063,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535929,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331063,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU INVENTOR ŁUKASZ DASZKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181155564
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 27
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace elektryczne - rozdzielnice elektryczne, instalacja zasilająca jednostki klimatyzacyjne, instalacja sterująca jednostkami klimatyzacyjnymi. Powierzenie powyższego podwykonawcy ELEKTRO S.C. Procent powierzonych podwykonawcy prac stanowi 7,36 % całości zadania.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331063,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Budowa budynku warsztatowo-garażowego, (...), rozbiórkę budynku warsztatowo- garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej - etap I
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.