eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Lubin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Lubin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Lubin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a8ed15-2ac9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038667/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Lubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:

Zadanie 1 pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Niemstowie (przysiółek Łazek)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC Ø200 mm ze studniami, składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości ok. 490 mb; budowę pompowni ścieków jako zbiornika cylindrycznego Ø1,5m i wysokości ok. 4,5 m, z dwoma pompami zatapialnymi, o wydajności ok. 14 m3/h, wyposażonej w orurowanie, armaturę oraz automatykę; budowę rurociągu tłocznego PE Ø90 mm o długości ok. 715 mb z odcinkiem kanalizacji grawitacyjnej.

Zadanie 2 pn. „Przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków w miejscowości Gorzyca”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: w miejscu istniejącej przepompowni ścieków w Gorzycy (dz. 112/1) powstanie nowy obiektu wraz ze studnią osadnikową, który zaprojektowano jako zbiornik z kręgów żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową, z betonu wodoszczelnego, mrozoodpornego, wyposażony w układ pompowy o maksymalnym dopływie ścieków ok. 5,1 dm3/s oraz orurowanie ze stali kwasoodpornej, armaturę, instalację elektryczną i sterowanie. Zaprojektowano układ dwupompowy pracujący w układzie praca/rezerwa.

Zadanie 3 pn. „Przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków w miejscowości Obora”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: demontaż istniejącego wyposażenia, korpusu zbiornika, układu sterowania, istniejącej nawierzchni, ogrodzenia, zjazdu, itp.; budowę nowego korpusu przepompowni, jako zbiornika z kręgów żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową, z betonu wodoszczelnego, mrozoodpornego; budowę studni osadnikowej i studni zbiorczej; przebudowę układu rurociągów kanalizacyjnych - grawitacyjnego i tłocznego; przebudowę instalacji zasilania energetycznego wraz z wymianą szafy sterowniczej i instalacji elektrycznej; montaż układu pompowego, z orurowaniem ze stali kwasoodpornej i armaturą; wykonanie oświetlenia, zjazdów, utwardzenia terenu kostką brukową, ogrodzenia, bramy wjazdowej, furtki, a także układu sterowania z podłączeniem do systemu zdalnego monitoringu. Przewody sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowano głównie w drogach gminnych.

Zadanie 4 pn. „Przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków w miejscowości Siedlce”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: demontaż istniejącego wyposażenia, korpusu zbiornika, układu sterowania, istniejącej nawierzchni, ogrodzenia, zjazdu, itp.; budowę nowego korpusu przepompowni, jako zbiornika z kręgów żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową, z betonu wodoszczelnego, mrozoodpornego; budowę studni osadnikowej i studni zbiorczej; przebudowę układu rurociągów kanalizacyjnych - grawitacyjnego i tłocznego; przebudowę instalacji zasilania energetycznego wraz z wymianą szafy sterowniczej i instalacji elektrycznej; montaż układu pompowego, z orurowaniem ze stali kwasoodpornej i armaturą; wykonanie oświetlenia, zjazdów, utwardzenia terenu kostką brukową, ogrodzenia, bramy wjazdowej, furtki, a także układu sterowania z podłączeniem do systemu zdalnego monitoringu. Przewody sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowano głównie w drogach gminnych.

Zadanie 5 pn. „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Składowice (przysiółek Zalesie)”, które swoim zakresem obejmuje między innymi: budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej w Zalesiu z rur PVC Ø200 ze studniami betonowymi, o długości łącznej ok. 323 mb i z odejściami do granic działek budowlanych z rur PVC Ø160 o długości ok. 5 mb; budowę pompowni ścieków jako zbiornika cylindrycznego z dwoma pompami zatapialnymi, o wydajności 14 m3/h, wyposażonej w orurowanie, armaturę i automatykę; budowę rurociągu tłocznego PE Ø90 o długości ok. 1737 mb z pięcioma komorami, armaturą, odcinkiem kanalizacji grawitacyjnej PVC Ø200 o długości ok. 4 mb, z włączeniem do istniejącej sieci w Składowicach.
Mając na uwadze, że część robót w ramach Zadania nr 5 została już wykonana (Etap 1 zadanie 1.1. oraz Etap 1 zadanie 1.2. od studni S5 do S8), przedmiot aktualnego zamówienia dotyczy jedynie wykonania robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej jako:
a) Etap 1 zadanie 1.2. od studni S8 do S9,
b) Etap 1 zadanie 1.3.,
c) Etap 1 zadanie 1.4.,
d) Etap 2,


e) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej PE Ø90 i odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC Ø200
- na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 820 z dnia 07.11.2022 r.

W zakresie zadania nr 5, przed przystąpieniem do robót, Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia wcześniej wykonanego uzbrojenia według Etapu 1 zad. 1.1, Etapu 1 zad. 1.2 (od studni S5 do studni S8). Roboty rozpocząć należy po upewnieniu się, że zabudowane w gruncie urządzenia kanalizacyjne są wolne od przypadkowych zanieczyszczeń, a jeśli nie dokonać ich czyszczenia. Wykonawca dokona uruchomienia całej sieci kanalizacji sanitarnej dla Zalesia przysiółka Składowic tj. wszystkich etapów budowy urządzeń kanalizacyjnych, zarówno tych wykonanych wcześniej przez innego wykonawcę (Etap 1 zad. 1.1, Etap 1 zad. 1.2 od studni S5 do studni S8) jak i tych wybudowanych według bieżącego zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w tym m. in. projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.

Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę, iż na terenie powiatu Lubin odbyła się zmiana geodezyjnego układu wysokościowego. Wcześniej obowiązywał układ Kronsztad, a obecnie obowiązuje układ wysokościowy Amsterdam. Każdorazowo należy skoordynować materiały geodezyjne zawarte w dokumentacji z materiałami dostępnymi w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubinie i dokonać ich dostosowania do stanu aktualnego.

Przedmiotowe zadanie będzie realizowane zgodnie z otrzymaną Wstępną Promesą Nr 01/2021/6654//PolskiLad z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza#c21554 w związku z powyższym Wykonawca zapewni finansowanie realizacji inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

W przypadku, gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania skutkującego wyborem Wykonawcy robót, Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3143480,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4368015,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3143480,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROTERM" M. DOBROSKOK, M. KRZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002

7.3.3) Ulica: ul. Przemkowska 55

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3143480,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: do 11 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy łącznie dla wszystkich zadań

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.