eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław" dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska
i Surochowa w Gminie Jarosław”
dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekarska 5

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaroslaw.samorzad.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska
i Surochowa w Gminie Jarosław”
dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa45c255-26e8-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016995/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1319726,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
 zadanie nr 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko
i Surochów”,
Przedmiot zamówienia dla części 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko i Surochów” obejmuje:
 przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej (i przekazanie Zamawiającemu w ilości wskazanej w programie funkcjonalno - użytkowym) wraz z pozyskaniem zgód właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii koniecznych do zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeśli to będzie niezbędne dla użytkowania),
 przebudowę dróg,
 budowa chodnika,
 przebudowa/budowa kanalizacji deszczowej,
 przebudowa/budowa oświetlenia ulicznego,
 przebudowa i budowa infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych, ławek parkingowych,
 wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego,
 inne prace o charakterze przygotowawczym, porządkującym i pomocniczym.

Zamawiający zastrzega, że wartość wynagrodzenia za dokumentację projektową
nie może przekroczyć 5 % wartości robót budowlanych.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ

12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 975269,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia dla części 2 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 111510 poprzez budowę chodnika na działce ewidencyjnej nr 879 w miejscowości Makowisko od km 0+009 do km 0+362 oraz remont dróg na działkach o nr ewidencyjnych nr 879 i 844/2 w miejscowości Makowisko” obejmuje:
 budowę chodnika,
 roboty drogowe.

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ
Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 352456,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835101,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5069584,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835101,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych - TREŚĆ OFERTY


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183510134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607591,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607591,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607591,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Sikora Sylwia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180319319

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 40

7.3.4) Miejscowość: Boguchwała

7.3.5) Kod pocztowy: 36-040

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część projektowej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej - TREŚĆ OFERTY


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60759177 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.