eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku OSP Suchodół poprzez budowę klatki schodowej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku OSP Suchodół poprzez budowę klatki schodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7157948

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b923208-2fa4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku OSP Suchodół poprzez budowę klatki schodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b923208-2fa4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.11.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 608620,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 582036,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchodole poprzez budowę klatki schodowej wraz z ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt i specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I:
1) budowę klatki schodowej zewnętrznej,
2) likwidację istniejących schodów wewnętrznych,
- zgodnie z przedmiarem dla etapu I,
Etap II (opcjonalny)
1) zmianę sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na poddasze użytkowe,
2) wymianę okien na przeszklenia przeciwpożarowe,
3) wykonanie elewacji,
4) przebudowę przyłącza elektrycznego
- zgodnie z przedmiarami dla całości przedmiotu zamówienia (budowlany + elektryczny), pomniejszonymi o roboty wchodzące w skład etapu I.
Zamawiający udostępnia przedmiar na etap I oraz przedmiary na całość robót budowlanych. Zakres robót etapu II jest
różnicą pomiędzy całkowitym zakresem robót a zakresem wskazanym dla etapu I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Jedna z nich została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c Pzp. Druga oferta zawiera cenę, która ponad dwukrotnie przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca, który złożył kolejna ofertę uchylił się zaś od podpisania umowy.
Postępowanie zostało więc unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.