eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43355589-0745-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 752160,51

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:
Część I: dostawa urządzeń, elektronarzędzi i narzędzi
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6a
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

39713430-6 - Odkurzacze

31213100-3 - Rozdzielnie

39151000-5 - Meble różne

31153000-3 - Prostowniki

42123000-7 - Sprężarki

39141100-3 - Regały

39151200-7 - Stoły robocze

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 148463,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:
Część II: dostawa wyposażenia sportowego – piłka nożna, baseball
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6b
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451120-1 - Bazy baseballowe

37451600-0 - Maszyny rzucające piłki

37451710-4 - Sprzęt do znakowania boiska piłkarskiego

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

44510000-8 - Narzędzia

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 106878,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:
Część III: dostawa wyposażenia sportowego – lekkoatletyka, fitness
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6c
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

30192200-3 - Taśma miernicza

37453400-2 - Kule do pchnięcia kulą

37453600-4 - Płotki

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37453700-5 - Pałeczki do biegów sztafetowych

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 334855,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:
Część IV: dostawa wyposażenia meblowego, sprzętu RTV i AGD”
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6d
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
UWAGA dot. części IV pozycje nr 1, 4, 5, 24: zaoferowane sprzęty RTV i AGD muszą być wyprodukowane nie dawniej niż 6 miesięcy przed dostawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39516100-3 - Meble tapicerowane

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

30195920-7 - Tablice magnetyczne

33182100-0 - Defibrylatory

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

42120000-6 - Pompy i sprężarki

39132100-7 - Szafy na akta

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121200-8 - Stoły

33192000-2 - Meble medyczne

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 161963,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w cz. I na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”) w związku z art. 263 ustawy PZP („Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”).

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 04.08.2022 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty w części I. W wyniku dokonanego badania i oceny ofert Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa (oferta nr 2). W dniu 12.10.2022 r. Zamawiający Katowickie Inwestycje S.A. otrzymał od Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. pismo informujące od odstąpieniu od podpisania umowy. Zamawiający w dniu 24.10.2022 r. przesłał do Wykonawcy Zaułek Dizajnu Marta Szlapa, ul. Gliwicka 218E, 40-860 Katowice (oferta nr 6) wezwanie do wyrażenia zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą, który upłynął w dniu 2.10.2022 r. (zgodnie z art.252 ust. 2 ustawy PZP) oraz wezwanie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą, a po upływie wyznaczonego terminu przesłał pismo informujące, że Wykonawca nie wyraża zgody na wybór swojej oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 263 ustawy PZP w dniu 03.11.2022 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie w cz. I.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, REGON: 276255387)
przez Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.