eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Zakup karetki dla jednostki OSP Śródmieście w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego - Bezpieczny strażak".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup karetki dla jednostki OSP Śródmieście w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego – Bezpieczny strażak”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mstelmaszynski@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup karetki dla jednostki OSP Śródmieście w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego – Bezpieczny strażak”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c45d76-fec3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 „Zakup karetki dla jednostki OSP Śródmieście w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego – Bezpieczny strażak”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.CZK.271.4.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357911,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup karetki dla jednostki OSP Śródmieście w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego – Bezpieczny strażak. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy (Zamawiający dopuszcza samochód bazowy wyprodukowany w ostatnim kwartale 2022 roku z zabudową wykonaną w 2023 roku), nie zarejestrowany, nieużywany, nie będzie pochodził z ekspozycji, spełniał parametry techniczne zgodnie z ofertą złożoną do postępowania, jest wolny od jakichkolwiek usterek, nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich, jak również będzie spełniał wszystkie wymagania przewidziane prawem i będzie dopuszczony do ruchu na terenie RP. Przedmiot umowy obejmuje ubezpieczenie OC pojazdu na okres min. 12 miesięcy, które Dostawca pokryje we własnym zakresie. Transport pojazdu do Zamawiającego zapewnia Dostawca na swój koszt i ryzyko. Wymagane warunki (parametry) dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej wymienione są w załączniku nr 6 do SWZ i stanowią załącznik do oferty.
Dostawca udziela na dostarczony przedmiot umowy gwarancji przez okres wskazany w formularzu ofertowym. Przez cały okres gwarancji wszystkie czynności wymagane do jej zachowania, a w szczególności konserwacja, przeglądy techniczne i serwis będą wykonywane w autoryzowanej stacji obsługi wskazanej w załączniku nr 6 do SWZ. Dostawca w okresie gwarancji nie może odmówić usunięcia wad lub usterek na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów wad lub usterek. Zamawiający wymaga nie dłuższy niż 14-dniowy termin na usunięcie zgłoszonych wad lub usterek. Termin biegnie od daty powiadomienia pisemnego lub mailem przez Zamawiającego o wystąpieniu usterki. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438565,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438565,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438565,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ambulans Polska – Zabudowy Specjalistyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922303563

7.3.3) Ulica: Bandurskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438565,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.