eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton z wywrotką 3-stronną



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton z wywrotką 3-stronną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W POŁAŃCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830337375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 158650540

1.5.8.) Numer faksu: +48 15 8650540 wew.23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk-polaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-polaniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton z wywrotką 3-stronną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ace536e0-60ea-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgkpolaniec.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGK/1/TZ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 209697,84 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Samochód fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji, bez zastawu, bez obciążeń, wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych),
2) Rok produkcji: 2022,
3) Kolor kabiny nadwozia: do uzgodnienia z Zamawiającym,
4) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego,
5) Dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t,
6) Silnik wysokoprężny,
7) Pojemność silnika: 2000 - 2700 cm3,
8) Moc silnika: min. 140 KM,
9) Skrzynia biegów manualna min 5-biegowa,
10) Norma emisji spalin: Euro 6,
11) Nadwozie: kabina 3-osobowa z zabudową typu wywrotka 3–stronna,
12) Homologacja ciężarowa,
13) Ilość drzwi: 2,
14) Parametry skrzyni wywrotki:
Długość (wew.): 4m (plus/minus 20 cm),
Szerokość (wew.): 2,1 m (plus/minus 10 cm),
Burty stałe, otwierane o wys. 40 cm
Ładowność: min. 1000 kg,
Osłona ochronna kabiny,
15) Osłony antynajazdowe aluminiowe,
16) Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe,
17) Ogrzewanie kabiny pasażerskiej,
18) Klimatyzacja min. Manualna,
19) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach (na wysokość
i głębokość)
20) Fotel kierowcy z regulacją wysokości,
21) ABS,
22) Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy, Immobiliser,
23) Centralny zamek sterowany pilotem (2 szt.),
24) Wspomaganie układu kierowniczego,
25) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażerów,
26) Przednie światła przeciwmgielne,
27) Światła do jazdy dziennej LED,
28) Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy,
29) Szyby regulowane elektrycznie,
30) Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
31) Fabryczne radio cyfrowe z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth,
32) Komplet kół zimowych i letnich,
33) Osłony przeciwbłotne tylne,
34) Dywaniki gumowe,
35) Tapicerka materiałowa, w ciemnym kolorze,
36) Koło zapasowe pełnowymiarowe,
37) Trójkąt ostrzegawczy,
38) Gaśnica proszkowa,
39) Apteczka,
40) Zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół).
2. Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca
wraz z przedmiotem zamówienia:
1)Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu. Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji (w języku polskim)- 2 egzemplarze.
2) Książkę serwisową i gwarancyjną samochodu.
3) Homologację ciężarowa.
4)Dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z normami dopuszczającymi przedmiot zamówienia do obrotu.
5) Dokumenty niezbędne do rejestracji i ubezpieczenia samochodu.
6) Inne dokumenty przewidziane w przepisach prawa.
3. Warunki dodatkowe:
1) Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania pojazdu – GPS. Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania zużycia paliwa.
2) Zamawiający zastrzega możliwość zamontowania podwyższenia burt wywrotki samochodu (bez utraty gwarancji)
3) Koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego.
4) Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiającą zgodne z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu.
5) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce oraz Unii Europejskiej przepisy prawne dla samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, poruszających się po drogach publicznych.
6) Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia.
7) Wykonawca w trakcie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego w zakresie diagnostyki i napraw pogwarancyjnych całego pojazdu oraz dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw jak również wystawić zaświadczenia
o ukończeniu przeszkolenia.
4. Warunki gwarancji i serwisu:
1) Gwarancja:
a. Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia (tj podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne, hydrauliczne oraz zabudowę) na okres : minimum 2 lat, bez limitu kilometrów.
b. Wykonawca zapewni gwarancję na lakier: minimum 3 lata.
c. Wykonawca zapewni gwarancję na perforację: minimum 10 lat.
2) Okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
3) Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, przy czym okres rękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające
z kart gwarancyjnych uważa się za bezskuteczne.
4) Zmawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu w promieniu maksymalnie 250 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy pojazd zostanie unieruchomiony w skutek awarii, koszt transportu do autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu poniesie Wykonawca.
Uwaga! Do oferty Wykonawca zobowiązany załączyć jest wykaz punktów naprawczych serwisów – w zakresie podwozia i zabudowy.
5) Gwarancja obejmuje:
a. przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji,
b. koszt przeglądów gwarancyjnych ponosi Wykonawca (naprawy wraz
z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymiany części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe, wymiany części eksploatacyjnych, olejów oraz filtrów),
c. usuwanie wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancji,
d. czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym, wynosi do dwóch dni roboczych,
e. czas fizycznej reakcji serwisu (tj. przyjazd na miejsce awarii i rozpoczęcia usuwania awarii) do 48 godzin od godziny zgłoszenia awarii w dni robocze,
w przypadku zgłoszenia awarii w dni wolne od pracy lub sobotę termin biegnie od pierwszej godziny najbliższego dnia roboczego,
f. czas związany z usunięciem awarii wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii,
g. w przypadku przedłużenia czasu usunięcia awarii powodującej wyłączenie przedmiotu zamówienia z użytkowania ponad okresy wymienione powyżej /7 dni roboczych/, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia, do czasu usunięcia awarii przez serwis Wykonawcy i zwrotu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia,
h. okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy /od daty zgłoszenia awarii do daty zwrotu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego/,
i. w okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu oraz transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. IV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 6 do SWZ– oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustaw
Załącznik nr 7 do SWZ– oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Załącznik nr 7 A do SWZ- Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.