eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616312ee-669f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030215/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,143197,a6884cda9bed862a74461c2a07fe111a.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,143197,a6884cda9bed862a74461c2a07fe111a.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D
lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w rozdziale 34 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w rozdziale 34 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zakres zamówienia obejmuje:
a) pełnienie funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg,
b) zimowe utrzymanie dróg. Zakres określono w załącznikach do SWZ,
c) pozimowe zamiatanie dróg.
2 Pełnienie funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg (zwanego dalej Koordynatorem) polegające na zapewnieniu
koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej. Działania będą polegały w szczególności na sprawdzaniu i analizie
warunków pogodowych, wyjazdach patrolowych mających na celu ustalenie warunków panujących na drogach gminnych,
podejmowaniu decyzji w konsultacji z Zamawiającym o konieczności prowadzenia ZUD.
3 Grupy działania utrzymania zimowego. Koordynator w konsultacji z Zamawiającym lub Zamawiający ma pełną swobodę w
wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. może zlecić wykonanie pełnej usługi, bądź ograniczenie jedynie do odpłużania lub
posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach, parkingach:
a) Grupa I - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych o
nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym. W przypadku jedynie
odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania do przyjętej ceny
zostanie zastosowany mnożnik 0,85.
b) Grupa II a - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych o
nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym. W przypadku jedynie odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania do przyjętej ceny
zostanie zastosowany mnożnik 0,85.
c) Grupa II b - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni gruntowej.
W przypadku jedynie odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania
do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,70.
d) Grupa III - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni gruntowej.
W przypadku jedynie odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania
do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,70.
e) Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeń, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w
razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych ww. wykazami.
4 Pozimowe zamiatanie dróg polegające na mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni dróg (z piasku, żwiru, liści, drobnych
patyków, gałęzi, papierów itp) na całej szerokości i długości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie
polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia
podstawowego, tj. objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający przewiduje do powtórzenia usługi zimowego utrzymania dróg
do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Realizacja zamówienia udzielonego w trybie z wolnej ręki będzie rozliczana na tych samych zasadach, co realizacja zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co
najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżaniu i posypywaniu dróg środkami do usuwania
śliskości dróg) - o wartości min. 300.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia, tj.
wykazania większej ilości wykonanych usług o wartości łącznej 300.000 złotych. Zastrzeżenie to dotyczy również sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz sytuacji, gdy Wykonawca
będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Warunek, o którym wyżej mowa,
musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) albo przez w
całości przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż złoty polski,
Zamawiający zastosuje do przeliczenia średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami niezbędnymi do realizacji
zamówienia:
a) minimum 1 jednostką (pojazdem) do pełnienia funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg;
b) minimum 5 pojazdami do jednoczesnego odpłużania i posypywania dróg;
c) minimum 1 pojazdem do usuwania zasp, załadunku i transportu materiałów, śniegu;
d) minimum 1 pojazdem do pozimowego zamiatania dróg.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian:
a) zmiany wartości umownej w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą
stawką;
b) zmiany czasu realizacji w okolicznościach, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej.
Przez siłę wyższą rozumie się wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i
zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia
Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części (w szczególności klęski żywiołowe, działania wojenne,
akty terroryzmu, rewolucję, powstanie, bunt, zamieszki, strajki)
c) zmiany czasu realizacji w okolicznościach ograniczenia w przemieszczaniu się lub prowadzeniu działalności
gospodarczej wywołane epidemią lub stanem zagrożenia epidemicznego.
d) zmiany czasu realizacji w okolicznościach zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na
realizację przedmiotu umowy;
e) zmiany zakresu poszczególnych grup zimowego utrzymania poprzez dodanie lub wykreślenia dróg, lub zmianę grupy;
f) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych (np. brak
możliwości wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, przedłużające się zimowe warunki pogodowe.
Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności;
g) zmiany czasu realizacji w okolicznościach wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy,
uniemożliwiających terminową realizację zadania pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec
przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa będzie obowiązywać do 30.04.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.