Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa figur bojowych z blachy oraz figur bojowych WFK, WFB
lub WFZ - sprawa nr 83/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa figur bojowych z blachy oraz figur bojowych WFK, WFBlub WFZ - sprawa nr 83/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84bf4332-302a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO, SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH, MATERIAŁÓW KONSERWACYJNYCH SPRZĘT / URZĄDZENIA SPORTOWE, MATERIAŁY SURVIVALOWE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 83/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159764,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa figur bojowych z blachy następująco:Figura bojowa nr 23 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 80;
Figura bojowa nr 23g z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 60;
Figura bojowa nr 27z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 100;
Figura bojowa nr 30 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 10;
Figura bojowa nr 40 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 35;
►Pozostałe wymagania:
►1) Wykonawca przystępując do realizacji usługi musi dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem
dla należytego wykonania dostawy, określonej co do zakresu i wymagań w opisie przedmiotu
zamówienia.
►2) Przedmiot zamówienia winien być wykonany w technologii i według wskazań Albumu Tarcz
i figur bojowych Szkol. 966/2019.
►3) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być nowe i nieużywane.
►4) Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny chronić umieszczony w nich towar przed uszkodzeniami.
►5) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do
Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, właściwościach dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.
►6) Dostarczany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 33924,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa figur bojowych WFK, WFB lub WFZ następująco:Figura bojowa nr 23
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 80;
Figura bojowa nr 23g
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 40;
Figura bojowa nr 27
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 200;
Figura bojowa nr 30wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm(kontaktowe) dla 7,62 mm - szt. 100;
Figura bojowa nr 40
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 80.
►Pozostałe wymagania:
►1) Wykonawca przystępując do realizacji usługi musi dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem
dla należytego wykonania dostawy, określonej co do zakresu i wymagań w opisie przedmiotu
zamówienia.
►2) Przedmiot zamówienia winien być wykonany w technologii i według wskazań Albumu Tarcz
i figur bojowych Szkol. 966/2019.
►3) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego
wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być nowe i nieużywane.
►4) Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny chronić umieszczony w nich towar przed
uszkodzeniami.
►5) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do
Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce,
właściwościach dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.
►6) Dostarczany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe
zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 125840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29084,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40959,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29084,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE HALSTAR Halina Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810070309
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Stargrad
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
jakie przetargi wygrała firma
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29084,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118660,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135890,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118660,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE HALSTAR Halina Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810070309
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
jakie przetargi wygrała firma
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118660,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.