eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa figur bojowych z blachy oraz figur bojowych WFK, WFB lub WFZ - sprawa nr 83/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa figur bojowych z blachy oraz figur bojowych WFK, WFB
lub WFZ - sprawa nr 83/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa figur bojowych z blachy oraz figur bojowych WFK, WFB
lub WFZ - sprawa nr 83/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84bf4332-302a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO, SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH, MATERIAŁÓW KONSERWACYJNYCH SPRZĘT / URZĄDZENIA SPORTOWE, MATERIAŁY SURVIVALOWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341511/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 83/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159764,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa figur bojowych z blachy następująco:

Figura bojowa nr 23 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 80;

Figura bojowa nr 23g z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 60;

Figura bojowa nr 27z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 100;

Figura bojowa nr 30 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 10;

Figura bojowa nr 40 z blachy dla strzelań z karabinków 5,56mm-9 mm szt. 35;


►Pozostałe wymagania:
►1) Wykonawca przystępując do realizacji usługi musi dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem
dla należytego wykonania dostawy, określonej co do zakresu i wymagań w opisie przedmiotu
zamówienia.
►2) Przedmiot zamówienia winien być wykonany w technologii i według wskazań Albumu Tarcz
i figur bojowych Szkol. 966/2019.
►3) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być nowe i nieużywane.
►4) Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny chronić umieszczony w nich towar przed uszkodzeniami.
►5) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do
Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, właściwościach dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.
►6) Dostarczany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 33924,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa figur bojowych WFK, WFB lub WFZ następująco:


Figura bojowa nr 23
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 80;
Figura bojowa nr 23g
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 40;
Figura bojowa nr 27
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 200;
Figura bojowa nr 30wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm(kontaktowe) dla 7,62 mm - szt. 100;
Figura bojowa nr 40
wykonana w technologii WFK lub WFB lub WFZ dla strzelań z karabinków
5,56 mm-9 mm - szt. 80.

►Pozostałe wymagania:
►1) Wykonawca przystępując do realizacji usługi musi dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem
dla należytego wykonania dostawy, określonej co do zakresu i wymagań w opisie przedmiotu
zamówienia.
►2) Przedmiot zamówienia winien być wykonany w technologii i według wskazań Albumu Tarcz
i figur bojowych Szkol. 966/2019.
►3) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego
wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być nowe i nieużywane.
►4) Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny chronić umieszczony w nich towar przed
uszkodzeniami.
►5) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do
Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce,
właściwościach dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.
►6) Dostarczany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe
zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 125840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29084,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40959,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29084,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE HALSTAR Halina Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810070309

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10

7.3.4) Miejscowość: Stargrad

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29084,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118660,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135890,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118660,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE HALSTAR Halina Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810070309

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118660,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.