Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320511/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Grójec w 2023/2024 - drogi gminne na terenie całej gminy oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b986f0cc-27bb-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Grójec w 2023/2024 - drogi gminne na terenie całej gminy oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b986f0cc-27bb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024272/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Grójec w sezonie 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.15.2023.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia - odśnieżanie dróg gruntowych na wsi – północna część gminy1. Drogi gruntowe położone na północ od drogi krajowej nr 50 – 300 godz. pracy sprzętu - jest to szacunkowa ilość godzin.
Miejscowości do zimowego utrzymania:
- Bikówek, Dębie, Uleniec, Załącze, Worów, Wola Worowska, Zalesie, Głuchów, Wysoczyn.
- Duży Dół, Podole, Las Lesznowolski, Mirowice, Lesznowola, Gościeńczyce, Kośmin.
- Szczęsna, Kobylin, Maciejowice, Mieczysławówka, Janówek, Słomczyn, Lisówek, Żyrówek.
2. Wykonanie zamówienia polega na odśnieżaniu spychaczem gruntowych dróg gminnych. Zamawiający wskazuje, że nie można wykorzystywać łyżek załadunkowych. Utrzymanie przejezdności dróg przy obfitych opadach śniegu polega na wypychaniu śniegu lub jego ugniataniu w zależności od lokalnych możliwości działania, przede wszystkim w miejscach niebezpiecznych t.j.: skrzyżowaniach, łukach, spadkach podłużnych powyżej 3 %.
Wykonawca dokona wizji lokalnej ulic i dróg oraz złoży stosowne oświadczenie.
Początek odśnieżania ulic i dróg nieutwardzonych następuje każdorazowo na wezwanie Zamawiającego
3. Zamawiający może radykalnie ograniczyć zakres usług w przypadku lekkiej i bezśnieżnej zimy.
4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia - odśnieżanie ulic i dróg gruntowych w mieście i na wsi - południowa część gminy1. Drogi gruntowe położone na południe od drogi krajowej nr 50 i ulice gruntowe w granicach miasta Grójca – 300 godz. pracy sprzętu - jest to szacunkowa ilość godzin.
Do zimowego utrzymania:
- ulice gruntowe w obrębie granic miasta Grójca.
- Grudzkowola, Piekiełko, Skurów, Kępina, Pabierowice, Wólka Turowska, Krobów.
- Marianów, Wola Krobowska, Kociszew, Częstoniew, Częstoniew Kolonia, Mięsy, Falęcin
2. Wykonanie zamówienia polega na odśnieżaniu spychaczem gruntowych dróg gminnych. Zamawiający wskazuje, że nie można wykorzystywać łyżek załadunkowych. Utrzymanie przejezdności dróg przy obfitych opadach śniegu polega na wypychaniu śniegu lub jego ugniataniu w zależności od lokalnych możliwości działania, przede wszystkim w miejscach niebezpiecznych t.j.: skrzyżowaniach, łukach, spadkach podłużnych powyżej 3 %.
Wykonawca dokona wizji lokalnej ulic i dróg oraz złoży stosowne oświadczenie.
Początek odśnieżania ulic i dróg nieutwardzonych następuje każdorazowo na wezwanie Zamawiającego.
3. Wykaz ulic i dróg zawiera załącznik do wzoru umowy.
4. Zamawiający może radykalnie ograniczyć zakres usług w przypadku lekkiej i bezśnieżnej zimy.
5. Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (załącznik nr 6b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części III zamówienia - odśnieżanie chodników małym pługiem samobieżnym1. Przewiduje się pracę małego pługu samobieżnego przy odśnieżaniu chodników przez
100 godzin - jest to szacunkowa ilość godzin.
2. Wykonanie zamówienia polega na przejeździe jednorazowym pługu po chodnikach w celu wykonania ścieżki dla pieszych o szerokości min. 60 cm.
Wykonawca dokona wizji lokalnej ulic oraz złoży stosowne oświadczenie.
3. Wykaz ulic w mieście przeznaczonych do odśnieżania będzie ustalany na bieżąco przed usługą.
4. Początek odśnieżania chodników następuje każdorazowo na wezwanie Zamawiającego.
5. Zamawiający może radykalnie ograniczyć zakres usług w przypadku lekkiej i bezśnieżnej zimy.
6. Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 13125,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. JAREX Jarosław Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-156-09-98
7.3.4) Miejscowość: Zalesie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. JAREX Jarosław Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. JAREX Jarosław Dąbrowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-15 do 2024-04-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFBUD Rafał Jóźwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-206-40-20
7.3.4) Miejscowość: Belsk Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 05-622
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-15 do 2024-04-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARMON-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-208-14-90
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-622
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-15 do 2024-04-10INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Remont oczyszczalni ścieków w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu.
- Remont budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jurkach
- Remont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Grójec
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.