eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322539677

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdac6451-5b53-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045438/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.zlobek.katowice.pl ; https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. ). Korespondencja przesłana za
pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej,
na adres email zamowienia@zlobek.katowice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku
polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych:. pdf., doc.,docx., rtf., xps., odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze.NETFramework4.5. Aplikacja
działa na platformie Windows (VistaSP2,7,8,10) Aplikacja nie jestdostępna dla systemu Linux i MACOS. Sposób zaszyfrowania
oferty opisany został w Instrukcji
użytkownika dostępnej na miniPortalu. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty
oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu
Wykonawca zrobi folder.zip (bez
nadawania mu haseł i bez szyfrowania) W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania .Wykonawca zaszyfruje folder
zawierający dokumenty składające się na ofertę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób
fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski
w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 -086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą
gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.Dane kontaktowe inspektora ochrony
danych:inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl Celami przetwarzania danych osobowych są: zawarcie i wykonanie umów
łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane
dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w
związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi); wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze –
podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej
wynikającego z ustawy o rachunkowości; realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną
umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,marketing bezpośredni,ustalanie, obrona i dochodzenie
roszczeń,tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą
być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak:
imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie
jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr
dowodu tożsamości. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe,firmy
ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy
windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą
być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora. Administrator danych nie
zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Okres,
przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po
tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.8. Ma Pani/Pan prawo do:a) żądania od
Administratora dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,żądania od
Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych
prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,przenoszenia swoich danych,wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie
będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w
art. 22 RODO.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do
realizacji umów, w przypadkach, w
których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji
tych umów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.8.2022.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640281,31 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9

Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.1;

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą.

4.2.5.) Wartość części: 70227,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.

Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.
Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.
Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- 0 pkt


Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.
-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.
-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Doposażenie Oddziałów Żłobka
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9

Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.2;
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą.

4.2.5.) Wartość części: 326005,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.

Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.
Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.
Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- 0 pkt


Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.
-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.
-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Doposażenie placów zabaw
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9

Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.3;
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą.

4.2.5.) Wartość części: 158527,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.

Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.
Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.
Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- 0 pkt


Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.
-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.
-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Wyposażenie gabinetu specjalistów
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9

Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.4;
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą.

4.2.5.) Wartość części: 12191,73 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.

Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.
Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.
Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- 0 pkt


Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.
-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.
-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Wyposażenie sal -„Doświadczanie świata”
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9

Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.5;
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą.

4.2.5.) Wartość części: 73329,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.

Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.
Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.
Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- 0 pkt


Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.
-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.
-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
a) wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wykaz dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykonawca winien w wykazie dostaw przedstawić wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym odpowiednio dla:
Zadanie nr 1 Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.- za cenę łączną min. 43 189,00zł. brutto
Zadanie nr 2 Doposażenie Oddziałów Żłobka za cenę łączną min. zł. 204 991,00 brutto
Zadanie nr 3 Doposażenie placów zabaw za cenę łączną min. zł. 97 494,00 brutto
Zadanie nr 4 Wyposażenie gabinetu specjalistów za cenę łączną min. 7 497,00 zł. brutto
Zadanie nr 5 Wyposażenie sal-„Doświadczanie świata” za cenę łączną min. 44 992,00 zł. brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3, 3a do SWZ.
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wykaz dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykonawca winien w wykazie dostaw przedstawić wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym odpowiednio dla:
Zadanie nr 1 Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.- za cenę łączną min. 43 189,00zł. brutto
Zadanie nr 2 Doposażenie Oddziałów Żłobka za cenę łączną min. zł. 204 991,00 brutto
Zadanie nr 3 Doposażenie placów zabaw za cenę łączną min. zł. 97 494,00 brutto
Zadanie nr 4 Wyposażenie gabinetu specjalistów za cenę łączną min. 7 497,00 zł. brutto
Zadanie nr 5 Wyposażenie sal-„Doświadczanie świata” za cenę łączną min. 44 992,00 zł. brutto

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy kosztorys cenowy stanowiący załączniki nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo-darczej lub innego właściwego rejestru.
3.1 Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Oświadczenie składane na podstawie art. 125. ust. 5 ustawy Pzp –załącznik nr 3a
6. Następujące dokumenty- patrz V pkt 5.5. -5.5.2 SWZ
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 16.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia i zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.