eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Budowa siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. Jana Kasprowicza w Trzebnicy, jako innowacyjnego centrum kulturalnego - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. Jana Kasprowicza w Trzebnicy, jako innowacyjnego centrum kulturalnego – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY I SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932213734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prusicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gckis.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura, sztuka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. Jana Kasprowicza w Trzebnicy, jako innowacyjnego centrum kulturalnego – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ab5769-455b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu budowy siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Trzebnicy, dz. Nr 21/14, 22/3, cz.dz. 21/19, 23/2, 24/2 AM-8, obręb Trzebnica, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Pracownię Projektową „VITARO”, Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, zwanej dalej: „Jednostką projektowania”, z możliwością zastosowania prawa opcji, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 3 i opisanych jako UWAGA!. Zamówienie obejmuje część gwarantowaną (dalej „Zamówienie gwarantowane”) oraz część opcjonalną (dalej „Zamówienie opcjonalne”).
2. W zakres zamówienia gwarantowanego wchodzi:
a) wykonanie prac przygotowawczych, w tym wykonanie rozbiórki budynku,
b) wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego za pomocą pali przemieszczeniowych SDP,
c) wykonanie budynku w stanie surowym otwartym.
3. W zakres zamówień opcjonalnych wchodzą:
a) wykonanie okien i drzwi zewnętrznych,
b) wykonanie elewacji,
c) wykonanie kanalizacji deszczowej z drenażem.
4. UWAGA! Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia stanowi pierwszy etap inwestycji i nie obejmuje całego zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej, a jedynie prace wyszczególnione w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w przedmiarze robót, z uwzględnieniem prawa opcji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2324439,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4119699,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2324439,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INSTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952034105

7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2324439,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie gwarantowane zostaje udzielone na kwotę 1 883 109,01 zł. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do uruchomienia prawa opcji na maksymalną kwotę wynoszącą 441 330,39 zł. Łączna maksymalna wartość umowy, w przypadku uruchomienia prawa opcji to 2 324 439,40.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.