eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Pilota wycieczek w ramach Działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Puławy: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Pilota wycieczek w ramach Działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 200433 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Pilota wycieczek w ramach Działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Pilota wycieczek w ramach działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych dla 1 osoby.1. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w ośrodku szkoleniowym znajdującym się na terenie miasta Puławy lub na terenie miasta Lublin. Z zastrzeżeniem że miejsce zajęć w terenie oraz miejsce1-dniowej wycieczki wybiera Wykonawca.2. Wymagalny minimalny zakres tematyczny: Kurs Pilota wycieczek Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych. Program szkolenia ma zawierać w szczególności poniższe zagadnienia tematyczne: 1.Obsługa imprez turystycznych Rodzaje imprez turystycznych.Przygotowanie do obsługi imprez turystycznych.Tworzenie harmonogramu imprez turystycznych.Specyfika i metodyka obsługi imprez turystycznych.2. Współpraca z touroperatorem.Rekrutacja i selekcja personelu / Rynek pracy dla pilotów wycieczek.Odprawa u organizatora turystyki.Dokumenty imprezy (teczka pilota, vouchery, rezerwacje itp.).Regulacje prawne.Rozliczenie imprezy (rozliczenie z klientem, rozliczenie z touroperatorem).3. Obsługa grup autokarowych.Serwis autokarowy (powitanie, przydział miejsc, komunikaty, informacje krajoznawcze, organizacja imprezy itp.).Współpraca z kierowcami i czas pracy.Przejazd (trasa, przerwy, parkingi, autostrady).Przejścia graniczne (procedura, dokumenty).4. Obsługa grup lotniczych.Przygotowanie do realizacji imprezy. Serwis lotniskowy (powitanie, komunikaty, organizacja imprezy itp.). Procedury lotniskowe (check in, security, gate).Sytuacje: opóźnienie samolotu, zniszczony/zaginiony bagaż. 5. Współpraca z dostawcami usług Hotele.Restauracje.Firmy transportowe.Lokalni przewodnicy. Odwiedzane obiekty.6. Sytuacje trudne, nagłe i awaryjne. Zażalenia i reklamacje Klientów. Współpraca z placówkami dyplomatycznymi. Współpraca z ubezpieczycielami i firmami assistance. 7. Pilot wycieczek-przewodnik.Źródła informacji.Dobór i selekcja informacji. Techniki prezentacji.Emisja głosu. Autoprezentacja. Wykorzystanie materiałów dodatkowych. 8. Zajęcia w terenie - warsztat umiejętności prezentacyjnych Przekazywanie informacji krajoznawczych. Współpraca z grupą turystyczną. 9. 1-dniowy wyjazd szkoleniowy autokarowy - warsztat umiejętności logistycznych. Dojazd do punktów docelowych. Organizacja dnia. Organizacja zwiedzania. Współpraca z punktami gastronomicznymi. Współpraca z lokalnym przewodnikiem 10. Egzamin wewnętrzny 3. Sposób prowadzenia zajęć Szkolenie ma być zrealizowane poprzez udział w warsztatach grupowych, lub zajęcia indywidualne. 4. Czas trwania, dzienny wymiar zajęć: Czas trwania to: co najmniej 90 godzin, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć. Przy czym Zamawiający zastrzega że dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć:W przypadku zajęć teoretycznych: - 10 godzin dydaktycznych, zajęcia w soboty i niedziele w godzinach 9.00- 18.00 - W przypadku zajęć praktycznych Wykonawca ustala z uczestnikiem czas i termin realizacji zajęć praktycznych. Kurs powinien być realizowany maksymalnie 2 dni w tygodniu. Przerwy będą ustalane w sposób elastyczny, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć w ciągu danego dnia.5. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Kurs ma być prowadzony co najmniej przez 1 osobę która posiada co najmniej wykształcenie średnie. 6. Inne wymagania:Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestnika żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia także: 6.1) materiały szkoleniowe, (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia) materiały biurowe dla uczestnika tj. 1 notatnik A-4, i 1 długopis, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestnika i których otrzymanie uczestnik musi potwierdzić własnoręcznym podpisem; Wszystkie materiały wydane uczestnikowi winny być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach ) i dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl. (pozostałe logotypy).6.2) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas szkolenia dla uczestnika 6.3) serwis kawowy ( tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, woda mineralna, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla uczestnika, w trakcie trwania zajęć teoretycznych, 6.4) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, 6.5) osoba otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w kursie pilota wycieczek, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe, wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz.216), które ma być oznaczone logotypami PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR) w Puławach lub na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe).6.6) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ICN Centrum Kompetencji Tomasz Sobkowicz, ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1141,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przeprowadzono dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w których nie zostały złożone żadne oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.