eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › "Remont awaryjny energetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz z wymianą słupów oświetleniowych na terenie Gminy Jedlińsk - dla zadania nr 4 Droga wojewódzka ul. Warszawska"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont awaryjny energetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz
z wymianą słupów oświetleniowych na terenie Gminy Jedlińsk – dla zadania nr 4 Droga wojewódzka ul. Warszawska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont awaryjny energetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz
z wymianą słupów oświetleniowych na terenie Gminy Jedlińsk – dla zadania nr 4 Droga wojewódzka ul. Warszawska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c537fa3c-251e-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028136/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont awaryjny energetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz z wymianą słupów oświetleniowych na terenie Gminy Jedlińsk -dla zadania nr 4 Droga wojewódzka ul Warszawska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1159692,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
W ZAKRESIE USZKODZEŃ SŁUPÓW
- Wymiana uszkodzonych 17 kpl. słupów oświetleniowych z wysięgnikiem (bez montażu opraw ośw.)
• Demontaż podłączenia kablowego,
• Demontaż wysięgników 1, 2, 3 ramiennych,
• Demontaż istniejących ustrojów
• Rozdrobnienie konstrukcji żelbetonowej słupa,
• Odtransportowanie skruszonego betonu na składowisko,
• Montaż ustrojów betonowych nowych stanowisk słupów oświetleniowych ;
• Ustawienie 17 nowych słupów oświetleniowych stalowych,
• Montaż 7szt wysięgników 1 ramiennych, 2szt 2 ramiennych i 3szt 3 ramiennych
• Podłączenie kablowe w 17 słupach przelotowych stalowych
• wykonanie pomiarów oraz instrukcji obsługi.
- Trwałe uszczelnienie osłony metalowej osłaniającej połączeniu wysięgnika lampy z konstrukcją słupa żelbetonowego dla 306 słupów
• wykonanie kompletnej osłony stalowej wykonanej w kształcie stożka lub
odwróconego kielicha z obejmą skręcaną uszczelniającą przed
opadami deszczu;.
• Zamawiający dopuszcza zakup gotowego standardowego uszczelnienia od producentów prefabrykatów i słupów oświetleniowych. Przed zakupem propozycja do zatwierdzenia Karty Materiałowej.
• Oferent w swojej ofercie winien przewidzieć zwiększenie o 10% ilość oszacowanych wstępnie uszczelnień.
- Demontaż istniejących 304 stalowych obudów dla przyłącza energetycznego słupa, zamykanych stalowych.
• Odspojenie w sposób mechaniczny konstrukcji stalowej kieszeni oraz drzwiczek z zamkiem i zawiasami.
• Przygotowanie wnęki dla nowej obudowy przyłącza energetycznego. Prace wykończeniowe budowlane (uzupełniane części betonowej, tynkowanie, malowanie farbami wodoodpornymi) będą możliwe do wykonania po wyborze i zatwierdzeniu rodzaju konstrukcji obudowy
z zamknięciem.
• Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych zasilających;
- Montaż obudowy nowego przyłącza energetycznego dla 304 słupów w konstrukcji żelbetonowej.
• Zatwierdzenie wybranej propozycji obudowy. Warunek Zamawiającego – materiał stal nierdzewna konstrukcji i drzwiczek, do wyboru wariantowo drzwiczki na zawiasach i
zamknięcie kluczem specjalnym lub drzwiczki luźno mocowane dwoma śrubami na lince stalowej asekuracyjnej antykradzieżowej.
- Uziemienie 285 słupów oświetleniowych
- Nadanie numeracji 357 słupów oświetleniowych zadania nr 4
W ZAKRESIE PRAC KABLOWYCH,WYMIANY USZKODZONYCH ODCINKÓW KABLI,PRACE NAPRAWCZE,MONTAŻ PRZEPUSTÓW
Zamawiający informuje, że w zakres realizacji nie wchodzi wymiana opraw, która jest realizowana w ramach odrębnego postępowania Wykonawca winien zatem w zakresie niezbędnym współpracować z realizującym obecnie (umowa podpisana w trakcie wykonywania) wymianę opraw Led na ul. Warszawskiej Wykonawcą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958170 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958170 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO VOLT Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962985066

7.3.3) Ulica: Makowiec, ul. Makowska 11,

7.3.4) Miejscowość: Skaryszew

7.3.5) Kod pocztowy: 26-640

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958170 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.