eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup oświetlenia świątecznego.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oświetlenia świątecznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oświetlenia świątecznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6500ac9c-5377-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 588500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dekoracja świąteczna miasta Otwocka w formie elementów dekoracyjnych:
1) Karuzela obrotowa;
2) Pociąg;
3) Szopka bożonarodzeniowa.
3.2. Dekoracje świąteczne muszą być utrzymane w jednolitym stylu i kolorystyce.
3.3. Zakup - dostawa, transport po demontażu dekoracji do magazynu Sprzedającego oraz bezpłatne przechowywanie do dnia 29 listopada 2024 roku.
3.4. Zakup i dostawa dekoracji świetlnych - świątecznych w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego.
3.5. Transport po demontażu dekoracji do magazynu Wykonawcy oraz nieodpłatne magazynowanie do 29 listopada 2024 roku.
3.6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Otwocka) dekoracji
b) wyznaczenie osoby nadzorującej do pierwszego montażu dekoracji
c) magazynowanie przedmiotowych dekoracji w okresie:
- od dnia 10 lutego 2023 roku do dnia 30 listopada 2023 roku;
- od dnia 10 lutego 2024 roku do dnia 29 listopada 2024 roku.
Płatność w trzech równych transzach:
I transza grudzień 2022 r. – 1/3 wartości zamówienia;
II transza grudzień 2023 r. – 1/3 wartości zamówienia;
III transza grudzień 2024 r. – 1/3 wartości zamówienia.
d) odbiór od Zamawiającego dekoracji oraz transport do magazynu Wykonawcy.
3.7. Dane techniczne:
a) Karuzela obrotowa
Dekoracja świetlna obrotowa w formie karuzeli, napędzana siłą mięśni, wyposażona w system bezpieczeństwa uniemożliwiający rozpędzenie konstrukcji do nadmiernej prędkości.
Wymiary: wysokość min. 5 m, średnica platformy min. 5 m.
Elementy konstrukcji malowane proszkowo, o podwyższonej odporności na uderzenia.
Platforma z powłoką antypoślizgową, stabilna. Na platformie zamontowane minimum 3 figury o motywie świątecznym z siedziskami. Figury z siedziskami muszą posiadać podnóżki umożliwiające bezpieczne wsiadanie i zsiadanie. Podstawa konstrukcji musi posiadać system poziomujący.
Powierzchnia karuzeli i figury podświetlone sznurami LED o podwyższonej klasie ochronności przed czynnikami zewnętrznymi, zakończone wtyczkami w celu szybkiej wymiany w przypadku uszkodzenia.

b) Pociąg
Zestaw elementów wolnostojących w formie pociągu (lokomotywa i 3 wagoniki), z możliwością wsiadania do wnętrza dekoracji. Elementy konstrukcji lakierowane proszkowo, podświetlane diodami LED o podwyższonej klasie odporności na czynniki zewnętrzne.
Lokomotywa i wagoniki wyposażone w schodki oraz siedzisko wewnątrz konstrukcji. Elementy dekoracji odporne na warunki atmosferyczne.
c) Szopka bożonarodzeniowa 3D wraz z figurami.
Dekoracja 3D, wolnostojąca.
Preferowany skład dekoracji: szopka, figur Maryja z Jezusem, Józef, 3 królowie, anioł, pasterz oraz 1 lub 2 figury zwierząt.
Wymiary: szopka – min. 450 cm, postacie klęczące min. 200 cm, figury zwierząt min 170 cm.
Konstrukcja szopki i figur aluminiowa, malowana proszkowo.
Bezpieczne i stabilne obciążenie każdej dekoracji.
Konstrukcje wypełnione diodami LED, odpornymi na warunki atmosferyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione t.j. zamawiający dokonał rezygnacji z zamawianej karuzeli-obrotowej, co jest istotną zmianą zakresu zamówienia w porównaniu do pierwotnego opisu., tym samym dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.