Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345304/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice” - III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mieszkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moryńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4312645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mieszkowice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mieszkowice.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwomieszkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice” - III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f967d196-27ad-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135979/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie robót budowlanych na terenie biurowca Nadleśnictwa Mieszkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147497,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa ogrodzenia przy budynkach garażowych.Do wykonania ogrodzenia przewidziano następujące roboty:
Zakresem robót jest wykonanie ogrodzenia przy budynkach garażowych . Fragment ogrodzenia przebiegać będzie w linii istniejącego zniszczonego ogrodzenia , które należy zdemontować i poddać utylizacji . Nowe ogrodzenie ma być wykonane na wzór istniejącego ogrodzenia z drutu gr 6/5/6 mm oczka 5*20 cm , panel łukowy szer. 2,50m wysokość 1,30-1,45 m, słupek stalowy 60*40*2 mm wykończony od góry czapką z kulą, mocowany w stopach betonowych , całość ocynkowana malowana proszkowo w kolorze zielonym, cokół prefabrykowany betonowy wys. 20 cm .
Wykonanie w nawiązaniu do istniejącej bramy , dwóch bram przesuwnych:
1. szer 6,00 m. bez napędu elektrycznego
2. szer. 4,0 m z napędem elektrycznym oraz 1 furtka .
Szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót wraz ze zdjęciem istniejącego ogrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 88905,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Utwardzenie terenu przy budynku Nadleśnictwa.Do wykonania utwardzenia terenu przewidziano następujące roboty:
Wykonanie koryta pod nową nawierzchnię z płyt ażurowych z wywiezieniem istniejącej nawierzchni żwirowo gruntowej na odległość do 5 km w miejsce w skazane przez zamawiającego ( zadolenia dróg leśnych)
Wykonanie „skrzyni” chłonnej odwadniającej z żwiru frakcji 8-16 mm .
Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr 10 cm na podsypce żwirowej frakcji 2-8 mm , gr 8 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0-63 gr. 15 cm po zagęszczeniu , montaż obrzeży betonowych 30*8 cm .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 58591,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Usługi Ogólnobudowlane DUO Grzegorz Walkieiwcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581267699
7.3.3) Ulica: Mieszka I 42
7.3.4) Miejscowość: Mieszkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 74-505
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Usługi Ogólnobudowlane „DUO” Grzegorz Walkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581267699
7.3.3) Ulica: Mieszka I, 42
7.3.4) Miejscowość: Mieszkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 74-505
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jasionówka wraz z zakupem sprzętu
- Przebudowa drogi gminnej w Nowych Święcicach
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.