eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241380964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 14

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie i utrzymanie dróg.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c71c8f7-60cc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000479/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w "Instrukcji dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, "Regulaminie" platformazakupowa.pl oraz w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale 24 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w rozdziale 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.341.108.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką, spełniających poniższe wymagania techniczne:
Wymagania dla ciągnika: Silnik wysokoprężny o minimum czterech cylindrach i pojemności nie mniejszej niż 3600 cm3; Minimalna moc silnika – 110 KM; Norma emisji spalin – minimum Euro V; Przekładnia z minimalną ilością przełożeń: 36 biegów w przód, 36 biegów w tył; Rewers elektrohydrauliczny; Biegi pełzające; Napęd 4x4; Minimalna ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej: 4 szt. – tył, 2 szt. – przód; Jedno i dwuobwodowa instalacja pneumatyczna do przyczep; Wałek WOM sterowany elektrohydraulicznie z prędkością 540/540 Eco; Zewnętrzne sterowanie wałkiem WOM; Zewnętrzne sterowanie tylnym TUZ; Przedni TUZ z udźwigiem minimalnym 2800 kg , sterowany poprzez joystick; Prędkość maksymalna - minimum 40 km/h; Maksymalny promień zawracania (bez użycia hamulca) – do 4,3 m; Pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych; Kabina ogrzewana i klimatyzowana, homologowana dla dwóch osób; Pulsacyjne światło barwy pomarańczowej; Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2022; Wymagany minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy, z limitem motogodzin nie mniejszym niż 3000 m-h.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na w/w przedmiot zamówienia. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale 16 SWZ.
Wymagania dla pługu odśnieżnego: Pług do śniegu z dwuczęściowym zespołem roboczym umożliwiającym pracę w minimum 3 kombinacjach odchyleń regulowanych hydraulicznie; Montaż na przednim TUZ ciągnika; Szerokość robocza w zakresie: minimum – 235 cm, maksimum – 270 cm; Lemiesz gumowy; Masa własna - minimum 350 kg; Produkt fabrycznie nowy; Wymagany minimalny okres gwarancji dla pługu – 24 miesiące.
Wymagania dla piaskarki: Piaskarka samozaładowcza do powierzchniowego wysiewu piasku; Montaż na tylnym TUZ ciągnika; Szerokość robocza (posypywania) w zakresie 175 – 195 cm; Minimalna objętość skrzyni załadunkowej – 1m3; Masa własna piaskarki – minimum 500 kg; Produkt fabrycznie nowy; Wymagany minimalny okres gwarancji dla piaskarki – 24 miesiące.
Wymagania wspólne dla zamówienia: Dla zamawianego sprzętu Wykonawca dostarczy komplet dokumentów technicznych w języku polskim, i wszystkich innych dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika; Koszty dostawy sprzętu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Bazy nr 1 w Skoczowie przy ul. Krzywej 4; W dniu dostawy w siedzibie Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi podstawowej; Wykonawca zapewni autoryzowany mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego sprzętu; W przypadku awarii sprzętu wymagany maksymalny czas reakcji serwisu do 5 dni roboczych (przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas liczony od momentu zgłoszenia awarii, telefonicznie lub drogą elektroniczną, przez Zamawiającego do rozpoczęcia prac naprawczych przez Wykonawcę); Bezpłatny transport w przypadku konieczności dostarczenia przedmiotu zamówienia do serwisu Wykonawcy.
Wyżej wymieniony osprzęt musi w pełni współpracować z oferowanym ciągnikiem.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie wolny od jakichkolwiek wad prawnych, obciążeń i roszczeń na rzecz osób trzecich, nie wystąpią w stosunku do niego jakiekolwiek ograniczenia w rozporządzaniu oraz nie będzie przedmiotem żadnego postępowania administracyjnego bądź cywilnego, jak również przedmiotem zabezpieczenia lub zajęcia z innego tytułu.
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie ukryte wady fizyczne i wady prawne przedmiotu umowy.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa również załączony do SWZ wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4.
Tam, gdzie w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz jej załącznikach został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych.
Ilekroć w dokumentacji mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy, lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34144440-4 - Piaskarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena „C” – 60 punktów,
2) Okres gwarancji (w miesiącach) „G” – 40 punktów.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
1) Cena „C” – maksymalnie 60 punktów – liczona wg następującego wzoru: C = Cn / Cof. o. x 60 = ilość punktów
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium Cena „C” ocenianej oferty,
Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert,
Cof. b. – cena brutto oferty badanej,
60 – znaczenie (waga) kryterium Cena „C” wyrażone w punktach.
2) Okres gwarancji (w miesiącach) „G”: Ocena w zakresie długości okresu gwarancji prowadzona będzie na podstawie oświadczenia (zawartego w Formularzu ofertowym), w którym Wykonawca deklaruje liczbę miesięcy gwarancji, której udzieli na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W zależności od deklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji, oferta otrzyma odpowiednią ilość punktów:
60 miesięcy - 40 pkt; 54 miesiące - 30 pkt; 48 miesięcy - 20 pkt; 42 miesiące - 10 pkt; 36 miesięcy - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca poda inny okres gwarancji niż wskazany w tabeli lub nie wypełni oświadczenia w tym zakresie, do wyliczeń punktów przyjęty będzie najkrótszy okres gwarancji, tj. 36 miesięcy i Wykonawca otrzyma 0 punktów. Natomiast, jeśli Wykonawca wskaże dłuższy okres gwarancji, niż 60 miesięcy, to również otrzyma 40 punktów – udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która po zsumowaniu uzyskanych z powyższych kryteriów punktów otrzyma najwyższą punktację.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki, wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity
Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
5. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Dróg, Bank Spółdzielczy w Skoczowie 07 8126 0007 0000 1094 2000 0040. Tytuł przelewu : Wadium – Postępowanie MZD.341.108.2022- „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg”.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.4. ppkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem i opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, jako oświadczenie własne. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego (jeżeli dotyczy):
1. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (jeżeli dotyczy), można użyć Załącznik nr 3 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.