Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381010/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Jakubowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48124466700
1.5.8.) Numer faksu: +48124465702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.zdw.krakow.pl/?view=przetarg&id=55451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty naprawcze na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Jakubowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05863953-4561-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Roboty naprawcze na drogach administrowanych przez RDW Jakubowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381010/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-102/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800768,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych i robót naprawczych w obrębie ciągów dróg wojewódzkich nr 773, 794 i 775 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych i robót naprawczych w obrębie ciągów dróg wojewódzkich nr 773, 794 i 775 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego (zakres podstawowy zamówienia). Zadanie obejmuje w szczególności: prace rozbiórkowe, roboty związane z odwodnieniem dróg, zabezpieczenie korpusu drogowego, roboty porządkowe (odmulenie rowów), umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych, rozbiórkę balustrad, rozbiórkę elementów betonowych, wykonanie krawężników betonowych, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, ścięcie poboczy, uzupełnienie poboczy kruszywem, montaż barieroporęczy i balustrad. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót utrzymaniowych i robót naprawczych w obrębie ciągów dróg wojewódzkich nr 773, 794 i 775 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zadanie obejmuje w szczególności: prace rozbiórkowe, roboty związane z odwodnieniem dróg, zabezpieczenie korpusu drogowego, roboty porządkowe (odmulenie rowów), umocnienie skarp z płyt prefabrykowanych wielootworowych, rozbiórkę balustrad, rozbiórkę elementów betonowych, wykonanie krawężników betonowych, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, ścięcie poboczy, uzupełnienie poboczy kruszywem, montaż barieroporęczy i balustrad. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248140,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2401137,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248140,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Struzik Firma Drogowa i Budowlana STRUZIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351159349
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 257
7.3.4) Miejscowość: Luborzyca
7.3.5) Kod pocztowy: 32-010
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW STRUZIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW STRUZIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248140,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Podana w sekcji nr VI pkt 6.2) i 6.4) cena oferty oraz w sekcji nr VIII pkt 8.2) wartość umowy (kwota) - 1 248 140,40 PLN stanowi cenę łączną oferty obejmującą cenę za zakres podstawowy zamówienia w wysokości 772 948,40 PLN oraz cenę za zakres opcjonalny zamówienia w wysokości 475 192,00 PLN.
3.Podany w sekcji nr VIII pkt 8.3) okres realizacji zamówienia 40 dni wskazuje okres realizacji zakresu podstawowego zamówienia, który wynosi: 40 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 22.12.2022 r.
Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy dotyczącego zakresu podstawowego zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 40-dniowego liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy, albo data 22.12.2022 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.
W przypadku uruchomienia zakresu opcjonalnego zamówienia okres realizacji zamówienia wynosi: 15 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W Pułtusk-Bulkowo-Skórznice-Gąsiorowo w m. Skórznice
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.