Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399719/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mięsa, drobiu świeżego i mrożonego oraz wędlin do Ośrodka Szkoleniowo –
Wypoczynkowego „Bażyna” w Pogorzelicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osada Zdrój, 1
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 38 433 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/gryfice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mięsa, drobiu świeżego i mrożonego oraz wędlin do Ośrodka Szkoleniowo –Wypoczynkowego „Bażyna” w Pogorzelicy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fabd67f6-4f78-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.270.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319862,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 1 A,B,C do SWZ (zwanej dalej SWZ). Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesemZamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach do 20% wartości całkowitej zamówienia publicznego netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 131102,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 1 A,B,C do SWZ (zwanej dalej SWZ). Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesemZamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach do 20% wartości całkowitej zamówienia publicznego netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 56534,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 1 A,B,C do SWZ (zwanej dalej SWZ). Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesemZamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych „Bażyna” w Pogorzelicy w danym roku. Ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach do 20% wartości całkowitej zamówienia publicznego netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 132225,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak podpisów
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak podpisów
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak podpisów
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- "Dostawa napojów, soków oraz wody mineralnej do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy wędlin i mięsa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na 2024 rok"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.