eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 48

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Juliusza Ligonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 62 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp48katowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp48.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1f38799-455d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00199204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sanitariatów i natrysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/671/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161116,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatów dziecięcych na parterze, I i II piętrze oraz sanitariatu dla personelu na I piętrze (branża budowlana, instalacyjna i elektryczna), w szczególności:
A. Roboty budowlane:
1) rozbiórka murowanych ścianek boksów ustępowych z wykuciem ościeżnic drzwiowych,
2) skucie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych z wylewką cementową, wyniesienie gruzu z II piętra/I piętra/parteru, załadunek, wywóz i jego utylizacja (dodatkowo na piętrze rozbiórka podłoża betonowego),
3) skucie okładzin ceramicznych ścian z wyrównaniem ścian tynkiem cementowym, usunięcie lamperii ściennych oraz wyniesienie gruzu z II piętra/I piętra/parteru, załadunek, wywóz i utylizacja,
4) wylewka samopoziomująca gr 20 mm,
5) płytkowanie posadzki gresami antypoślizgowymi (min Rc10) i nienasiąkliwymi, o wym. 40x40 z osadzeniem metalowych listew przejściowych w progach drzwi,
6) płytkowanie ścian płytkami 40x40 z osadzeniem listew plastikowych w krawędziach wypukłych,
7) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową 2x z zdrapaniem starej farby, gładziami gipsowymi i gruntowaniami,
8) obudowa płytami gk „woda” na stelażu pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz stelaży pod muszle wiszące,
9) montaż nowych kabin ustępowych z płyt HPL gr 10 mm, o wys. 1,5 m., na nóżkach o wys. 15 cm oraz ścianek między pisuarowych,
10) renowacja drzwi wejściowych do sanitariatów (skrzydła i ościeżnice) – zeskrobanie starej farby, szlifowanie, 1x gruntowanie i 2x lakierowanie,
11) odmalowanie grzejników c.o. i rurarzu 2x farba olejna,
12) pełne doposażenie sanitariatów w: elektroniczne dozowniki na mydło w płynie, lustra, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci i na zużyte ręczniki papierowe, uchwyty na papier toaletowy, pojemniki ze szczotkami do muszli ustępowej – całe w/w wyposażenie z jednej serii producenckiej,
13) roboty pomocnicze – foliowanie a po zakończeniu robót mycie okien, drzwi, posadzek itp.

B. Roboty elektryczne:
1) demontaż opraw, przewodów i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji,
2) wykucie bruzd, ułożenie przewodów elektr. bezhalogenowych, zaprawienie bruzd,
3) przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy i osprzęt instalacyjny,
4) montaż łączników oświetlenia,
5) montaż puszek instalacyjnych i osprzętu,
6) montaż gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych, bezpiecznych dla dzieci, 16A/230V,
7) montaż aparatu modułowego w tablicy – P312 B16 A, 30 mA,
8) montaż czujnika mikrofalowego 360 st. IP55,
9) montaż wentylatora ściennego fi 125,
10) podłączenie i zabezpieczenie obwodów gniazd i oświetlenia w tablicy elektrycznej,
11) montaż opraw liniowych LED o parametrach: oprawa LED, liniowa , min. 6200 lm, 840, Ra>=80, klosz clear.
12) wykonanie pomiarów elektrycznych,
13) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.

C. Roboty instalacyjne:
1) demontaż instalacji wodnej i kanalizacyjnej i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji
2) wykucie bruzd, ułożenie instalacji wodnej, zaprawienie bruzd,
3) wykonanie izolacji rur wodnych,
4) przygotowanie podłoża pod i osprzęt instalacyjny,
5) montaż „ białej armatury” instalacyjnych i osprzętu,
6) montaż zlewu i osprzętu,
7) montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych,
8) montaż „ białej armatury” dla osób niepełnosprawnych,
9) próby szczelności instalacji wod.-kan.


Uwaga: Kolorystykę ścian i sufitów, skrzydeł drzwiowych i grzejników c.o., kabin ustępowych oraz płytek posadzkowych, ściennych i fugi należy bezwzględnie i pisemnie uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed rozpoczęciem robót.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OS-BUD Beata Osmęda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6351139241

7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 14b/1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-694

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.