eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f1abba-5066-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037551/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zakupu wyposażenia dla KSS Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.33.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego, obejmuje dostawę:
a) Komputerów stacjonarnych typu all in one – 9 szt.;
b) Pakietu biurowego z dożywotnią licencją – 9 licencji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla Części I zamówienia – załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych, pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
3. Gwarancja i rękojmia: w przypadku Części I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego – Zamawiający wymaga gwarancji producenta na komputery, na okres wynoszący co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1A do SWZ.
Ostateczny termin gwarancji wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
Ponadto Zamawiającemu przysługiwać będą względem Wykonawcy uprawnienia wynikające z rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w KC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 43920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących, obejmuje dostawę urządzeń drukujących A4, monochromatycznych – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla Części II zamówienia – załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych, pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
3. Gwarancja i rękojmia: w przypadku Części II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących - Zamawiający wymaga gwarancji producenta na urządzenia drukujące, na okres wynoszący co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami odpowiednio załącznika nr 1B do SWZ. Ostateczny termin gwarancji wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
Ponadto Zamawiającemu przysługiwać będą względem Wykonawcy uprawnienia wynikające z rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w KC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 4100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. dla Części I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego - 55.000,00 zł brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do 28 października 2022 r. do godz. 10:00, w odniesieniu do Części I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty - Nazwa (firma) i siedziba/miejsce prowadzenia działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania - Cena brutto oferty (w zł) - Okres gwarancji producenta na Komputery stacjonarne typu all in one (w miesiącach):
1 - Speedserwis Tomasz Wroński Lublin, 20-709 Lublin- 73.062,00 - 36
2 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o. Radom, 26-600 Radom - 55.338,93 - 36

Oferta Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o. dla Części I zamówienia podlega odrzuceniu, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Jedyną ważną ofertą, dla Części I zamówienia pozostaje oferta złożona przez Wykonawcę Speedserwis Tomasz Wroński, tym samym jest to oferta z najniższą ceną dla Części I zamówienia, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Cena brutto oferty Wykonawcy Speedserwis Tomasz Wroński dla Części I zamówienia wynosi 73.062,00 zł brutto czyli jest wyższa niż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia, tj. 55.000,00 zł brutto.

Zamawiający nie zwiększył kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o., w odniesieniu do Części I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego ponieważ cena oferty z najniższą ceną dla Części I zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o., w odniesieniu do Części I zamówienia – Dostawa komputerów i pakietu biurowego zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp ponieważ cena oferty z najniższą ceną dla Części I zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4280,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4280,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4280,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCUS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001345988

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-217

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4280,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie pn. „Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby KSS sp. z o.o.” realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z kompletnym wyposażeniem” dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.