Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310
1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fa8cb47-53a7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa8cb47-53a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029619/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie i Bysławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3527645,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn.: ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Lubiewie”1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkoły Podstawowej
w Lubiewie.
2. Zadanie będzie realizowane w Szkole Podstawowej w Lubiewie przy ul. Wojska Polskiego 16.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację ścian w budynku głównym i sali gimnastycznej
z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
b) termomodernizację i wymianę pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na budynku głównym,
c) termomodernizację i remont pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
d) wymianę części stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych
i wewnętrznych budynku głównym i sali gimnastycznej
z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
e) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku głównym i sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
f) wykonanie iniekcji ciekłokrystalicznej zabytkowego fragmentu szkoły wraz z izolacja pionowa fragmentu,
g) demontaż starych pieców i montaż nowych pieców gazowych w układzie kaskadowym wraz z dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowych kotłów oraz szkolenie obsługi.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne
45321000-3 Izolacja cieplna
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 Instalowanie kotłów
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1450802,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn.: ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bysławiu”1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bysławiu wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej.
2. Zadanie będzie realizowane w Szkole Podstawowej w Bysławiu przy ul. Kwiatowej 9.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację ścian i docieplenie cokołu na budynku głównym,
b) izolację cieplną stropodachu i poddaszy oraz wymianę elementów orynnowania i obróbek blacharskich na budynku głównym,
c) termomodernizację i wymianę pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i instalacją odgromową na łączniku i sali gimnastycznej,
d) wymianę części stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
w budynku głównym,
e) montaż ,,oddzielenia” klatki schodowej i holu w budynku głównym,
f) montaż rolet zewnętrznych w kolorze białym na części okien w budynku głównym,
g) montaż wyłazu dachowego na budynku głównym,
h) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku głównym,
i) demontaż starego pieca i montaż nowego pieca na pellet w układzie kaskadowym (przyłączenie do istniejącego zasobnika z pelletem) wraz dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowego kotła, szkolenie obsługi,
j) montaż instalacji fotowoltaicznej wraz ze szkoleniem obsługi.
UWAGA!
Przedmiot zamówienia nie obejmuje: wymiany pokrycia dachu i wykonania instalacji odgromowej na budynku głównym, termomodernizacji ścian, wymiany parapetów na łączniku i sali gimnastycznej oraz wykonania opaski przy łączniku
i sali gimnastycznej, jak wskazano w Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa - Część nr 2.
4. Wykonanie dostawy i montażu zestawu fotowoltaicznego wraz
z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę oraz osobę posiadającą certyfikat instalatora OZE lub posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
6. Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji falownika, tj. połączenie
z siecią internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ i przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik do nr 13 do SWZ.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45321000-3 Izolacja cieplna
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331110-0 Instalowanie kotłów
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 2076842,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Przed upływem terminu składania ofert na Część nr 1 złożono 4 oferty:
Oferta nr 1:
USŁUGI OGÓLBOBUDOWLANE Janusz Rakowski
Tuszyny
Cena oferty brutto - 2 280 000,00 zł
Oferta nr 2:
P.P.H.U. DAW-MAR
Dawid Markowicz
Kwidzyn
Cena oferty brutto-2 037 963,22 zł
Oferta nr 3:
Firma Remontowo-Budowlana
MarVinci Mikołaj Markowski
Chojniczki
Cena oferty brutto - 2 618 670,00 zł
Oferta nr 4:
Urbański Sp. z o.o.
Toruń
Cena oferty brutto - 1 940 000,00 zł
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości
4 840 000,00 zł brutto, w tym na Część nr 1 – 1 884 486,78 zł. Oferta z najniższą ceną na Część nr 1 wynosi 1 940 000,00 zł. Wobec powyższego, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1940000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2618670,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Przed upływem terminu składania ofert na Część nr 2 złożono 3 oferty:
Oferta nr 2:
P.P.H.U. DAW-MAR
Dawid Markowicz
Kwidzyn
Cena oferty brutto-3 925 453,61 zł
Oferta nr 3:
Firma Remontowo-Budowlana
MarVinci Mikołaj Markowski
Chojniczki
Cena oferty brutto - 3 579 300,00 zł
Oferta nr 4:
Urbański Sp. z o.o.
Toruń
Cena oferty brutto - 3 270 000,00 zł
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości
4 840 000,00 zł brutto, w tym na Część nr 2 – 2 955 513,22 zł. Oferta z najniższą ceną na Część nr 2 wynosi 3 270 000,00 zł. Wobec powyższego, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3925453,61 PLN
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.