Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392645/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUPWRAZZDOSTAWĄSPRZĘTUICTNAPODST.UMOWYO POWIERZENIEGRANTUONUMERZE4402/2/2022WRAMACHPROJ. GRANTOWEGO„CYFROWA GMINA”CZĘŚĆNR2POSTĘP.– ZAKUPWRAZZ DOST. SERWERÓW, SPRZĘTUSIECIOWEGO,OPROGRAMOWANIAORAZUPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8095321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUPWRAZZDOSTAWĄSPRZĘTUICTNAPODST.UMOWYO POWIERZENIEGRANTUONUMERZE4402/2/2022WRAMACHPROJ. GRANTOWEGO„CYFROWA GMINA”CZĘŚĆNR2POSTĘP.– ZAKUPWRAZZ DOST. SERWERÓW, SPRZĘTUSIECIOWEGO,OPROGRAMOWANIAORAZUPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8b4efb8-5143-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060652/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze 4402/2/2022 w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowany ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, umowa o powierzenie grantu nr 4402/2/2022 „Cyfrowa Gmina” nr POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231446,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia – zakup wraz z dostawą sprzętu sieciowego, oprogramowania oraz UPSa) Switch 48
b) Switch 24
c) Serwer z dyskami
d) Backup
e) UPS
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w specyfikacji technicznej sprzętu, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 62152,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – zakup wraz z dostawą serwerówa) Serwer
b) Serwer SQL
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w specyfikacji technicznej sprzętu, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 90314,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia – zakup, dostawa oraz wdrożenie urządzeń typu UTMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w specyfikacji technicznej sprzętu, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 78980,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80001,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80001,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80001,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156
7.3.3) Ulica: Winogrady 18a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-663
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80001,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnił postępowanie, odpowiednio w części nr 2 zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W odpowiedzi na wszczęte w dniu 12.09.2023r. postępowanie, do Zamawiającego, odpowiednio do części nr 2 zamówienia, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W odpowiedzi na wszczęte w dniu 12.09.2023r. postępowanie, do Zamawiającego, wpłynęła w wyznaczonym terminie jedna oferta, z zaoferowaną ceną: 71.312,94 zł.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Mając powyższe na względzie, Zamawiający unieważnia postępowanie, odpowiednio w części nr 3 zamówienia, jak na wstępie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Dostawa i instalacja platformy serwerowej, instalacja infrastruktury informatycznej, dostawa monitoringu wizyjnego w ramach modernizacji SOR
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.