eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W ELBLĄGU I MORĄGU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W ELBLĄGU I MORĄGU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf00d39-31c4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 REMONT BUDYNKU NR 17 W KNW PRZY UL. KRÓLEWIECKIEJ 169 W ELBLĄGU

1.1.24 NAPRAWA URZĄDZEŃ I WYMIANA KOTŁA NR 3 W KOTŁOWNI NR 17 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 16 W MORĄGU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/SZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1086134,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie: „Roboty budowlane w budynku magazynowym Nr 17 ul. Królewiecka 169 w Elblągu”
Budowa: Budynek magazynowy Nr 17 ul. Królewiecka 169 w Elblągu
I. Zakres robót obejmuje:

1.Roboty rozbiórkowe.

 rozebranie ścian działowych z gazobetonu i cegły,
 rozbiórka posadzek betonowych,
 rozbiórka zewnętrznych wjazdów betonowych i ścianek oporowych,
 rozebranie stropów o konstrukcji stalowo-drewnianej,
 rozebranie ścianek działowych drewnianych,
2.Wymiana i przebudowa bram oraz roboty ślusarskie
 wymiana 2 sztuk magazynowych, stalowych bram dwuskrzydłowych
rozwiernych wraz z powiększeniem otworu,
 skrócenie 3 sztuk wrót stalowych bram,
 montaż drzwi jednoskrzydłowych przeciwpożarowych EI 120 wraz z
powiększeniem otworu,
 zamurowanie otworów wewnętrznych drzwiowych i okiennych,
 skrócenie kanałów stalowych wentylacyjnych,
 zakup i montaż wspornikowych regałów stalowych magazynowych,
 zakup i montaż ogrodzenia systemowego , panelowego wysokości 200 cm z
bramą furtkową, otwieraną ręcznie – ogrodzenie montowane wewnątrz magazynu,
3. Ściany działowe GK EI120.
 wykonanie wysokiej ściany w systemie płyt GK EI120 ,
 malowanie ścian farbą ,

4.Roboty drogowe – przedproża bram.
 wymiana podbudowy i nawierzchni betonowej zjazdu do bram garażowych,
 wymiana murowanych ścian oporowych,
 wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian oporowych oraz części ściany fundamentowej budynku poniżej progów bram garażowych,
 montaż betonowych prefabrykowanych nakryw na górnej płaszczyźnie ścian oporowych,
 remont cząstkowy nawierzchni brukowej,
 wykonanie liniowego odwodnienia zewnętrznego,
 regulacja studzienki kanalizacji deszczowej z wymianą kratki ściekowej
 czyszczenie kanalizacji deszczowej na odcinku ok 15 m
5.Posadzki betonowe
 wykonanie izolacji z folii PE,
 wykonanie zbrojenia przeciwskurczowego z siatki stalowej,
 wykonanie nawierzchni betonowej zatartej na gładko,
 wykonanie dylatacji,
6.Roboty elektryczne
 roboty demontażowe starej instalacji elektrycznej,
 demontaż lamp zewnętrznych i wewnętrznych,
 wykonanie i montaż nowej rozdzielni elektrycznej,
 wykonanie nowej instalacji 230 V – obwody zasilające,
 wykonanie nowej instalacji 380 V – obwody zasilające,
 wykonanie nowej instalacji oświetleniowej,
 montaż lamp oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz osprzętu
elektrycznego,
 wykonanie pomiarów elektrycznych.
7.Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
 wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z placu budowy,


Prace przy realizacji przedmiotowego zadania powinny być oparte
o najnowsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające bezpieczne i zgodne z przepisami przechowywanie środków materiałowych oraz komfort pracy użytkownika.
Zastosowane rozwiązania techniczne i urządzenia muszą spełniać wymagania
w zakresie bezpieczeństwa przy obsłudze pomieszczeń magazynowych, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej. Niezależnie od podanego zakresu prac, należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach i normach dla tego typu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 838283,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa urządzeń i wymiana kotła nr 3 w kotłowni nr 17
przy ul. Wojska Polskiego w Morągu.

1. Remont urządzeń w kotłowni
­ wstawienie automatyki sterującej w montowanym kotle, (3) do współpracy z zamontowanym kotłem nr 1 (cieczowym, wodnym niskotemperaturowym Buderus LOGANO G615 820) i współgrającą z pozostałą elektroniką, a także sterującą pozostałym kotłem, nr 2 (kocioł cieczowy stacjonarny Eurotwin NT 1250)
­ wymiana zaworów trójdrożnych wraz z siłownikami na kotłach nr 2 i 3;
­ wymiana zbiornika odpowietrzającego o pojemności - wymiana naczynia wzbiorczego przeponowego N80 l;
­ wymiana odpowietrzników automatycznych DN 15;
­ wymiana wkładu neutralizatora skroplin;

2. Wymiana kotła nr 3, (kocioł cieczowy stacjonarny Eurotwin Nt 1250)
­ demontaż i rozebranie kotła cieczowego stacjonarnego Eurotwin Nt 1250,
­ montaż nowego kotła żeliwnego o mocy 1250kW współgrającym z kotłem nr 1 i 2 oraz elektroniką tych kotłów, np. kocioł typu BUDERUS który będzie współpracował z automatyką i systemem kotła nr 1 i 2.
­ regeneracja palnika gazowego kotła nr 3 (i ponowne zamontowanie w nowo wstawianym kotle (typ tego palnika pasuje do nowo wstawionego kotła np. typu BUDERUS);
­ zamontowanie automatyki działającej na zasadzie kaskadowej regulacji 3 kotłów oraz naprawa i uruchomienie pogodowego układu CO w systemie automatycznym;
­ przerobienie pozostawionej instalacji podejściowej wodnej do nowo wstawianego kotła nr 3;
­ dozorowy odbiór wyremontowanego kotła numer 3 - należy poinformować o zakończonych pracach wyremontowanego kotła Wojskowy Dozór Techniczny, który dokona odbioru technicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262680-1 - Spawanie

4.5.5.) Wartość części: 247850,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927342,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT DARIUSZ BRODZIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782917292

7.3.3) Ulica: K.I. GAŁCZYŃSKIEGO 12

7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COSTA ECO ENERGY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393984881

7.3.3) Ulica: CEMENTOWA 3a

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-429

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.