eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II - BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ - Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 18

1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 50 139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4461664-566a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024326/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 „BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 – Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKR.272.10.2023.TG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiajacy wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało podzielone na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy obu części.
2. Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w ramach projektu „Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze etap II – budowa drogi wraz
z infrastrukturą” obejmuje w swoim zakresie:
1) budowę szaf oświetleniowych (rozdzielnic oświetleniowych),
2) montaż i stawianie projektowanych słupów oświetleniowych – 16 szt,
3) montaż wysięgników,
4) zabudowę opraw wraz ze źródłami światła LED o mocy dobranej według obliczeń,
5) ułożenie linii kablowych – około 1 km.
3. Oświetlenie drogowe zostało zaprojektowane w oparciu o obowiązującą normę PN-EN 13201:2016.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 170442,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiajacy wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało podzielone na części
i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy obu części.
2. Część 2 – Budowa i przebudowa sieci teletechnicznej w ramach projektu „Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze etap II – budowa drogi wraz
z infrastrukturą” obejmuje w swoim zakresie:
1) budowę kanału technologicznego:
a) KTu1/KTp1 – 1239m,
b) w tym KTp1 – 54m,
c) w tym KTu1 – 1185m,
2) budowę studni kablowych typu SKO – 1g - 6 kpl,
3) budowę studni kablowych typu SKO – 2g 6 kpl,
4) budowę studni kablowych typu SK1 - 6 kpl,
5) demontaż sieci telekomunikacyjnej podziemnej na odcinku ok 250m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 265141,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po upływie składania ofert tj. 5 października 2023 r. godz. 13:00 Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 1. Kwota ta wynosi 209643,66 zł.
W niniejszej Części wpłynęły trzy oferty. Jednakże, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp był zobowiązany odrzucić dwie oferty tj. ofertę złożoną przez Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk oraz ofertę złożoną przez ELEKTROTIM S.A. Powyższy przepis stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku,
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Wyżej wskazani Wykonawcy, wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Budosprzęt-Wałbrzych Sp.z.o.o. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 1 o 9379,56 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp w zw. z art. 259 Pzp w zw. z art. 266 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszej Części oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do najniższej ceny. W związku z powyższym, zgodnie z wyżej przytoczonym przepisem, była zobowiązany do unieważnienia postępowania w Części 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po upływie składania ofert tj. 5 października 2023 r. godz. 13:00 Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 2. Kwota ta wynosi 326124,07 zł.
W niniejszej Części wpłynęły trzy oferty. Jednakże, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp był zobowiązany odrzucić dwie oferty tj. ofertę złożoną przez Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk oraz ofertę złożoną przez ELEKTROTIM S.A. Powyższy przepis stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Wyżej wskazani Wykonawcy, wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Budosprzęt-Wałbrzych Sp.z.o.o. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 2 o 150210,03 zł.

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp w zw. z art. 259 Pzp w zw. z art. 266 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszej Części oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do najniższej ceny. W związku z powyższym, zgodnie z wyżej przytoczonym przepisem, była zobowiązany do unieważnienia postępowania w Części 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.