eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na obiektach NW Zakopane



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na obiektach NW Zakopane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16702,Roboty-budowlane-na-obiektach-NW-Zakopane.html?sid=f5db317b54799abc56e8a865f0a20839

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na obiektach NW Zakopane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3319cfe6-14e5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.62 Roboty budowlane na obiektach NW Zakopane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.51.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji istniejącej zabudowy regulacyjnej pot. Cicha Woda w postaci murów bulwarowych (oporowych) betonowo-kamiennych i stopnia betonowo-kamiennego w formie bystrotoku w km 24+325 – 24+575 cieku w m. Zakopane. W ramach zamówienia przewiduje się:
• wycinkę zakrzaczeń wraz z wykarczowaniem korzeni na koronie muru i w jej obrębie oraz utylizacja pozyskanego materiału – szacunkowa powierzchnia wycinki: 128,00 m2,
• usunięcie materiału ziemnego (humusu, darniny) z korony murów o średniej miąższości 5-20 cm wraz z odwozem urobku na odległość do 23 km i wbudowaniem w wyrwę brzegową z rozplantowaniem – szacunkowa powierzchnia oczyszczana: 347,00 m2,
• mechaniczne i ręczne zebranie odkładów ziemno-żwirowych porośniętych roślinnością nieurządzoną zlokalizowanych wzdłuż murów bulwarowych z odwozem urobku na odległość do 23 km i wbudowaniem w wyrwę brzegową z rozplantowaniem – szacunkowa kubatura materiału: 832,00 m3,
• udrożnienie centralnej partii koryta potoku poprzez zebranie i przemieszczenie pod mury nanosów ziemno-żwirowych – szacunkowa kubatura udrożnienia: 231,00 m3,
• oczyszczenie powierzchni murów kamienno-betonowych i zejść schodkowych z porostów metodą hydrodynamiczną oraz usunięcie luźnych spoin przy użyciu drobnych narzędzi ręcznych (przygotowanie do spoinowania) z utylizacją urobku i gruzu – szacunkowa powierzchnia oczyszczana: 1251,00 m2,
• rozbiórka (skucie) fragmentów muru kamienno – betonowego, w tym pojedynczych zerodowanych kamieni przy użyciu narzędzi pneumatycznych oraz drobnych narzędzi ręcznych – szacunkowa powierzchnia skucia: 155,00 m2,
• uzupełnienie ubytków w murach kamienno – betonowych – bruk kamienny gr. 0,10 – 0,20 m na podbudowie z betonu C25/30 – szacunkowa powierzchnia uzupełnień: 155,00 m2,
• uzupełnienie ubytków w zabudowie dennej – bruk kamienny gr. 0,10 – 0,20 m na podbudowie z betonu C25/30 – szacunkowa powierzchnia uzupełnień: 82,00 m2,
• uzupełnienie ubytków spoinowania wraz z przespoinowaniem istniejących spoin w konstrukcji murów kamienno – betonowych – szacunkowa powierzchnia uzupełnień: 1251,00 m2,
• pełnienie nadzoru przyrodniczego nad zadaniem – 1 komplet.
Prace w obrębie zabudowy regulacyjnej będą prowadzone ręcznie przy użyciu narzędzi budowlanych oraz przy użyciu sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów przystosowanych do przewozu materiałów potrzebnych do wykonania prac konserwacyjnych (samochody samowyładowcze, betoniarki na podwoziu samochodowym - tzw. gruszki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45442100-8 - Roboty malarskie

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 284539,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji istniejącej zabudowy regulacyjnej Florynów w postaci żłobu betonowo - kamiennego zlokalizowanej w km 0+000 – 0+250 cieku w m. Biały Dunajec. W ramach zamówienia przewiduje się:
• wykarczowanie korzeni gęstego porostu samosiejek z korony żłobu wraz z utylizacją – szacunkowa powierzchnia karczowania: 37,50 m2,
• usunięcie materiału ziemnego (humusu, darniny) z korony żłobu o średniej miąższości 5-10 cm wraz z utylizacją – szacunkowa powierzchnia oczyszczenia: 37,50 m2,
• usunięcie materiału ziemnego (humusu, darniny) z dna żłobu o średniej miąższości 10 cm wraz z utylizacją – szacunkowa powierzchnia oczyszczenia: 234,00 m2,
• oczyszczenie powierzchni ścian żłobu betonowo - kamiennego z porostów metodą hydrodynamiczną oraz usunięcie luźnych spoin przy użyciu drobnych narzędzi ręcznych (przygotowanie do spoinowania) z utylizacją urobku i gruzu – szacunkowa powierzchnia oczyszczenia: 250,00 m2 (dot. części żłobu z 1950 r.),
• oczyszczenie powierzchni ścian żłobu betonowo – kamiennego i niecki wypadowej z porostów metodą hydrodynamiczną – szacunkowa powierzchnia oczyszczenia: 479,00 m2 (dot. części żłobu z 2003 r.),
• udrożnienie niecki wypadowej żłobu z namułów i nanosów wraz z wywozem urobku i jego utylizacją – szacunkowa kubatura udrożnienia: 21,10 m3,
• udrożnienie ujściowej partii koryta potoku poniżej niecki wypadowej żłobu poprzez zebranie i rozplantowanie nanosów na skarpach brzegowych – szacunkowa kubatura udrożnienia: 90 m3,
• usunięcie przegrody poprzecznej z koryta potoku (słupy energetyczne, płyty drogowe, płyty nagrobkowe, krawężniki drogowe) wraz z utylizacją pozyskanego materiału o szacunkowej kubaturze 12,00 m3 – 1 komplet,
• uzupełnienie ubytków w murach betonowo – kamiennych wraz ze spoinowaniem – bruk kamienny gr. 0,10 – 0,20 m na podbudowie z betonu C25/30 – szacunkowa powierzchnia uzupełnień: 21,00 m2,
• zabudowa punktowych wyrw w konstrukcji dna żłobu betonem C25/30 – szacunkowa kubatura betonu: 2,00 m3,
• uzupełnienie ubytków spoinowania wraz z przespoinowaniem istniejących spoin w konstrukcji żłobu – szacunkowa powierzchnia spoinowania: 250,00 m2 (dot. części żłobu z 1950 r.),
• uzupełnienie narzutu kamiennego na wypadzie niecki końcowej żłobu – powstały wybój denny (głazy o średnicy φ≥1,0 m) z jednoczesnym formowaniem i klinowaniem pryzmy – szacunkowa kubatura narzutu: 24,00 m3,
• czyszczenie i 3-krotne malowanie (1 warstwa podkładowa, 2 warstwy nawierzchniowe) poręczy stalowych wzdłuż żłobu oraz w konstrukcji kładki pieszej o łącznej długości 316 mb – szacunkowa powierzchnia malowania: 192,00 m2,
• czyszczenie i 3-krotne malowanie (1 warstwa podkładowa, 2 warstwy nawierzchniowe) konstrukcji kładki pieszej o długości 7 m i szerokości 1,3 m – szacunkowa powierzchnia malowania: 22,50 m2,
• pełnienie nadzoru przyrodniczego nad zadaniem – 1 komplet.
Prace w obrębie zabudowy regulacyjnej będą prowadzone ręcznie przy użyciu narzędzi budowlanych oraz przy użyciu sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów przystosowanych do przewozu materiałów potrzebnych do wykonania prac konserwacyjnych (samochody samowyładowcze, betoniarki na podwoziu samochodowym - tzw. gruszki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45442100-8 - Roboty malarskie

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 121765,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377488,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377488,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377488,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377488,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147419,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147419,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147419,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147419,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.