eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › ,,Budowa parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Budowa parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 -273-84-63

1.5.8.) Numer faksu: 86 273-84-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79e678b-600a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053035/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ,,Budowa parkingu przy Zespole Szkół nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.starostwograjewo.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,oświadczenia, o którym mowa w art.125.1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, wymiana informacji miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://pzp.starostwograjewo.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.starostwograjewo.pl/#/authentication/register, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.
2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.starostwograjewo.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
4. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig;
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zamówień Publicznych ZETOPZP stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu Platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
5. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne
i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie internetowej https://pzp.starostwograjewo.pl/#/help. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować według zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: WI.272.3.2022 lub numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8. Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy, zwanych dalej „danymi osobowymi Wykonawcy” jest Starosta Grajewski z siedzibą w Grajewie przy ul. Strażackiej 6B, 19-200 Grajewo, adres e-mail: powiat@starostwograjewo.pl, tel. 86 273 84 63, zwany dalej „Administratorem”,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Grajewie możliwy jest telefonicznie: 86 273 84 63, pod adresem e-mail: iod@starostwograjewo.pl lub osobiście w siedzibie Administratora,
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy Pzp,
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy (Administrator może żądać, od osoby korzystającej z prawa dostępu do danych osobowych, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania,
9) Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO,
10) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy (Administrator może żądać, od osoby korzystającej z prawa dostępu do danych osobowych, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania,
9) Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO,
2. Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 904450,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu na samochody osobowe i autobusy na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Grajewie, przy ul. Wojska Polskiego 84 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres zadania obejmuje budowę parkingu oraz zjazdu – wykonanie utwardzeń, montaż oświetlenia, montaż ogrodzenia, zagospodarowanie zieleni, budowę kanalizacji deszczowej zewnętrznej z przyłączem do sieci. Parking przewidziano na 57 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym z 3 miejscami dla osób niepełnosprawnych oraz na 2 miejsca postojowe dla autobusów wraz
z placem manewrowym. Budowa zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego. Parking lokalizowany na działce ewidencyjnej nr 2031/86 przy ul. Wojska Polskiego 84 w miejscowości Grajewo, powiat grajewski, województwo podlaskie. Zjazd lokalizowany na działce ewidencyjnej nr 2031/47 przy ul. mjr. Jana Tabortowskiego w miejscowości Grajewo, powiat grajewski, województwo podlaskie.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych budowy parkingu i zjazdu, robót elektrycznych i sanitarnych oraz robót w zakresie nawierzchni ozdobnych i zieleni, małej architektury i ogrodzenia systemowego panelowego, obejmujących w szczególności:
1) w zakresie robót budowlanych budowy parkingu:
a) wykonanie robót pomiarowych,
b) wycinkę drzew,
c) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
d) rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
e) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej,
f) rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej,
g) mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu i mieszanek mineralno-bitumicznych,
h) zabezpieczenie sieci ciepłowniczej żelbetowymi płytami odciążającymi,
i) roboty ziemne,
j) wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
k) ustawienie krawężników betonowych,
l) wykonanie betonowej ławy pod krawężnikami z oporem,
m) ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych,
n) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej,
o) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
p) wykonanie trawników wraz z ich utrzymaniem i pielęgnacją w okresie 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót; utrzymanie i pielęgnacja będzie polegać na: podlewaniu, odchwaszczaniu, nawożeniu, usuwaniu odrostów korzeniowych, wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów, wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące),
q) wykonanie nawierzchni żwirowych;
2) w zakresie robót elektrycznych parkingu:
a) wymianę skrzynki i rozdzielnic skrzynkowych,
b) montaż uziemień w rozdzielnicach,
c) kopanie rowów dla kabli i układanie w nich kabli,
d) montaż oświetlenia zewnętrznego na słupach,
e) zabezpieczenie podziemnych części słupów,
f) montaż i ustawienie słupów oświetleniowych,
g) wykonanie badań i pomiarów,
3) w zakresie robót sanitarnych parkingu – budowę kanalizacji deszczowej z przyłączem do sieci zewnętrznej :
a) wykonanie wykopów,
b) umocnienie pionowych ścian wykopów,
c) układanie kanałów,
d) wykonanie studzienek kanalizacyjnych,
e) wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetonowych,
f) montaż wpustów deszczowych,
g) montaż osadników i separatora,
h) wykonanie badań i pomiarów kontrolnych,
4) w zakresie zagospodarowania terenu parkingu:
a) wykonanie robót pomiarowych,
b) wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników,
c) wykonanie warstwy wzmacniającej gruntu z geowłókniny,
d) wykonanie warstwy odsączającej z kamienia płukanego,
e) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z ich utrzymaniem i pielęgnacją w okresie 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót; utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń będzie polegać na: podlewaniu, odchwaszczaniu, nawożeniu, usuwaniu odrostów korzeniowych, wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów, wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące),
f) oznakowanie poziome i pionowe terenu parkingu,
g) montaż ławek ogrodowych,
h) montaż koszy na śmieci,
i) montaż ogrodzenia systemowego panelowego na podmurówce betonowej z prefabrykatów,
5) w zakresie robót budowlanych budowy zjazdu:
a) wykonanie robót pomiarowych,
b) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
c) rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
d) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej,
e) rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej,
f) roboty ziemne,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
h) ustawienie krawężników betonowych,
i) wykonanie betonowej ławy pod krawężnikami z oporem,
j) ustawienie obrzeży betonowych,
k) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
l) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej.
3. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
1) projekt budowlany budowy parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego (załącznik Nr 1 do SWZ);
2) projekt wykonawczy część drogowa ,,Budowa parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego (załącznik Nr 2 do SWZ);
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 3 do SWZ):
a) budowy parkingu- część drogowa;
b) budowy zjazdu- część drogowa;
c) instalacji elektrycznych;
d) kanalizacji deszczowej zewnętrznej z przyłączem do sieci;
e) projektu zagospodarowania terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) 60%
2) Okres gwarancji G) 40%

2. Punkty za kryterium Nr 1 „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej x 60% x 100 = liczba punktów
3. W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. W celu oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium „Cena” Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Punkty za kryterium Nr 2 „Okres gwarancji” zostaną obliczone według wzoru:
Okres gwarancji badanej oferty (miesiące)/ Okres gwarancji oferty z najdłuższym okresem gwarancji (miesiące) x 40% x 100 = liczba punktów
6. W kryterium „Okres gwarancji” oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma
40 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 24 miesięcy do 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci jako niezgodną z treścią SWZ. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższą niż wyznaczony maksymalny okres 60 miesięcy, jednak w tym wypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy – najdłuższy okres przyjęty w kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
8.Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 24 do 60 miesięcy). Wskazanie okresu gwarancji w dniach lub latach będzie uznane jako niewskazanie w ofercie oferowanego okresu gwarancji.
9.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: O = C+G
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
10.Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to,
że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam łączny bilans punktowy w obu kryteriach, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
11.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust.11, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12.Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale XVIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej
500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Wymagane jest skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego co najmniej:
a) jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie
w specjalności inżynieryjnej drogowej,
b) jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych,
c) jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kilku funkcji podczas wykonywania zamówienia, w przypadku posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125. ust.1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca zobowiązany jest, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 pkt 1- 4 i 6 oraz ust. 6 SWZ, którego wzór stanowi załącznik Nr 13 do SWZ.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów powyższe podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca zobowiązany jest, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100), ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszej literze, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 11 do SWZ, z którego wynikać będzie dysponowanie co najmniej:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami lub bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji/ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzanego stosownie do art. 97 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym okres, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż okres gwarancji wskazany przez Wykonawców w ofercie.
6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących wykonania robót budowlanych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: „Budowa parkingu przy Zespole Szkół Nr 2 w Grajewie wraz z budową zjazdu od strony ul. mjr. Jana Tabortowskiego”.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli będzie je spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125. ust.1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają oni wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy- zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy znajduje się we wzorze umowy, który jest załącznikiem Nr 12 do SWZ.
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana ta będzie wynikała z:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ;
4) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego),
przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy;
5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego;
6)zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 5 ust. 5 , np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji publicznej lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń;
7) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem;
b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
c) zmiany danych teleadresowych;
d) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
8) innych sytuacji, w których dopuszczalne są zmiany umowy, przewidzianych w SWZ i niniejszej umowie.
2. Istotne zmiany w umowie mogą również dotyczyć:
1) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 4 wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych,
b) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1,
c) konieczności wykonania robót, o których mowa w § 7 ust.17;
3) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany zakresu robót, o której mowa w pkt 4 lub konieczności wykonania robót, o których mowa w § 7 ust.17 ;
4) zmiany zakresu robót, w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1.
3. Podstawą do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 pkt 3, będzie sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym, kosztorys na roboty, według cen określonych
w szczegółowym kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej umowy,
z zastrzeżeniem § 7 ust. 17.
4. Wykonawca nie będzie miał prawa do dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli zwiększenie wynagrodzenia wyniknie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie
a) art. 15r ust. 4 i 4a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.).
b) art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Bezpłatna Platforma Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępna pod adresem: https://pzp.starostwograjewo.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.