eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cedcda3-0fd5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wykonanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach KWP w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/32/21/KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji (DDD) w obiektach i radiowozach KWP w Łodzi oraz jednostkach jej podległych – w ilości i częstotliwości zgodnej z potrzebami Zamawiającego.
2. Usługi dezynfekcji obejmują w ramach zamówienia również (jeżeli będą takie zgłoszenia przez użytkowników obiektów i/lub radiowozów) dezynfekcję powierzchni użytkowych po kontakcie z osobami z podejrzeniem COVID-19 lub innymi chorobami.
3. Szczegółowy wykaz obiektów wraz z szacunkowymi ilościami powierzchni oraz ilościami radiowozów do wykonywania usług został zawarty w Załącznikach nr 2.1. - 2.4. do SWZ – Formularzach cenowych. Stanowią one podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu.
4. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie, w którym zostanie przez niego ściśle określone miejsce i wyznaczona przez niego powierzchnia (m. in. mogą to być pojedyncze pomieszczenia), a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 70% wartości brutto umowy.
6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca muszą być wkalkulowane w cenę oferty, w tym koszty dojazdu do miejsca wykonywania usługi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej gotowości do świadczenia przedmiotowych usług. Usługi świadczone będą całodobowo w dni robocze, niedziele i święta na każde wezwanie Zamawiającego.
8. Metody zastosowane do przeprowadzenia w/w usług wybiera Wykonawca po przeprowadzeniu wizji lokalnej.
9. Osoba odpowiedzialna za wykonanie przedmiotowej usługi zobligowana jest do powiadomienia użytkownika obiektu o wyborze metody, o środkach przygotowawczych jakie zostaną podjęte i jak należy zachować się po zabiegu, celem osiągnięcia skuteczności.
10. Wykonawca zobowiązany jest poinformować użytkownika obiektu o zagrożeniach dla ludzi i zwierząt jakie mogą powodować zastosowane środki oraz przekazać użytkownikowi obiektu karty charakterystyki stosowanego środka. Użyty środek po wykonanej usłudze nie powinien pozostawiać nalotów lub innych zniszczeń dezynfekowanych powierzchni.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienie Protokołu pozabiegowego z wyszczególnieniem rodzaju usługi, daty i miejsca jej wykonania, podania ilości m2 dezynfekowanych pomieszczeń, rodzaju zastosowanego przy zabiegu preparatu, zalecenia po wykonanej przedmiotowej usłudze oraz podpis osoby ze strony użytkownika obiektu potwierdzający odbiór wykonanej usługi. Na powyższym Protokole musi być wyszczególnione każde pomieszczenie wraz z ilością m2 tego pomieszczenia. Protokół / protokoły musi / muszą być załączony/ załączone do faktury VAT.
12. W kalkulowanej cenie za 1 m2 za wykonaną usługę w danym pomieszczeniu, w tym m. in. na usługę dezynfekcji z uwzględnieniem powierzchni użytkowych po kontakcie z osobami z podejrzeniem zakażenia COVID-19 lub innymi chorobami zakaźnymi w obiektach i/lub radiowozach, muszą być zawarte wszystkie czynności oraz powierzchnie dezynfekowanego pomieszczenia tj. średnia cena biorąca pod uwagę powierzchnię czterech (4) ścian i podłogi w m2 oraz wszystkie dodatkowe powierzchnie stanowiące wyposażenie danego pomieszczenia, w szczególności powierzchnie szaf (fronty i boki) oraz blaty biurek i stołów.
13. Na wezwanie Zamawiającego, przedmiotowe usługi mogą być wykonywane nawet kilka razy dziennie w tym samym miejscu, co należy uwzględnić przy ustalaniu cen jednostkowych za usługę.
14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas realizacji zamówienia do prowadzenia Ewidencji pomiarowej dezynfekowanych pomieszczeń w obiektach podległych KWP w Łodzi, uwzględniającej powierzchnię czterech ścian (4) i podłogi danego (oznakowanego numerem lub nazwą oraz na którym piętrze jest usytuowane) pomieszczenia na obiekcie. W celu weryfikacji obowiązku prowadzenia powyższej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu ww. ewidencji.
15. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania i udostępnienia pomieszczeń i pojazdów, w których ma być wykonana usługa.
16. Zamawiający i Wykonawca w takim samym stopniu zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa dla ludzi i zwierząt oraz zabezpieczenia miejsca wykonywania usługi, odpowiednio do wymagań obowiązujących przepisów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia stosownych czynności (wykonania usługi) niezwłocznie po powiadomieniu telefonicznym, jednak nie później niż maksymalnie do 12 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego na wskazany nr telefonu.
W razie niemożności wykonania usługi przez Wykonawcę, zapewni on „wykonawcę zastępczego”. W przypadku niespełnienia powyższego warunku Zamawiający wykona usługę na koszt i ryzyko Wykonawcy.
18. Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi, będzie wpisywał w założonym przez Zamawiającego (w każdym obiekcie) rejestrze usług dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych następujące dane:
a) data i miejsce wykonania usługi;
b) rodzaj wykonywanej usługi;
c) sposób wykonywania usługi;
d) użyte środki;
e) zalecenia po wykonanej usłudze (m.in. określenie karencji);
f) podpis osoby wykonującej usługę.
19. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy i przedstawienia do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, aktualnego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej z tytułu czynów niedozwolonych i z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę min. 100.000,00 zł. Jeżeli okres obowiązywania ww. polisy ubezpieczeniowej upłynie w trakcie umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej obowiązywania nie później niż na 3 dni przed ustaniem obowiązywania dotychczasowej umowy ubezpieczenia i okazania jej kserokopii Zamawiającemu pod rygorem obciążenia karą umowną, o której mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ.
20. W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 6 umowy, przy wykonywaniu nin. umowy, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
21. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 9 i § 10 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90923000-3 - Usługi odszczurzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514497,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514497,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514497,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAPEST Zakład Deratyzacji Dezynsekcji i Dezynfekcji Marian Michał Petelczyc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711580493

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514497,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.