eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Budowa domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523592200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bad4707-252c-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8139585,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej świadczącej usługi bytowe - domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży na działce nr 13/24 obręb 7 przy ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu. Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz budżetu Powiatu Inowrocławskiego. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Wykonawca wykona roboty budowlane, zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami SWZ i złożoną ofertą, opracuje dokumentację powykonawczą i uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Roboty budowlane obejmują:
a) budowę budynku mieszkalnego, krytego dachem płaskim o następujących parametrach:
- obiekt dwukondygnacyjny,
- kubatura 5980,8 m3,
- całkowita powierzchnia użytkowa 1095,16 m2,
b) wykonanie, infrastruktury towarzyszącej, w tym m.in.: zagospodarowanie terenu, budowa ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wykonanie elementów małej architektury, paneli fotowoltaicznych na dachu, wiaty śmietnikowej, lamp parkowych, utwardzeń pod plac zabaw, budowę ciągów pieszych i kołowych,
c) wykonanie przyłączy do budynku na podstawie wydanych warunków przez Gestorów i opracowanych projektów budowlanych
d) wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych;
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które są załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia i stanowią integralną jej część. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustaniu ceny oferty.
Teren inwestycji nie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską.
Wykonawca może wykonywać prace w dowolnych godzinach, jednak z zachowaniem ciszy nocnej.
Wykonawca najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku danych np. płycie CD, DVD 2 egz. dokumentacji powykonawczej zawierającej:
a) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
b) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii,
c) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10360182,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14915833,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10360182,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kor-Pol Invest sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532640443

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 35

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-147

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10360182,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.