eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fajsławice › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu "Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107

1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 815853002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbcc43f-2f5a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019429/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkurs nr RPLU.04.01.00-IZ.00-06-001/19. Numer projektu: RPLU.04.01.00-06-0064/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364770 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice, która jest realizowana w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 6 zestawów instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej,
2) przystosowanie rozdzielnicy głównej do montażu instalacji fotowoltaicznej
3) dostawa i montaż konstrukcji pod moduły PV,
4) dostawa i montaż fabrycznie nowych, nie starszych niż z 2022 roku modułów PV,
5) dostawa i montaż fabrycznie nowych nie starszych niż z 2022 roku falowników/ inwerterów DC/AC,
6) wykonanie wykopów w gruncie do wymaganej głębokości, w przypadku, gdy panele fotowoltaiczne zlokalizowane będą poza budynkiem, w którym znajdowała się będzie rozdzielnia główna,
7) ułożenie tras kablowych, uziemienia i kabli od paneli PV do inwertera oraz przewodów od inwertera do rozdzielnicy elektrycznej,
8) montaż rozdzielnicy na potrzeby fotowoltaiki (strona DC i AC) wraz z wykonaniem uziemienia instalacji (wartość rezystancji uziemienia powinna osiągnąć <10 Ohm),
9) wpięcie instalacji fotowoltaicznej w rozdzielnię główną lub inne miejsce w budynku użyteczności publicznej, umożliwiające jej prawidłowe podłączenie,
10) wyposażenie rozdzielnicy DC (ochronnik przeciwprzepięciowy, rozłącznik bezpiecznikowy DC),
11) wyposażenie rozdzielnicy AC (rozłącznik bezpiecznikowy, ochronnik przeciwprzepięciowy, wyłącznik nadprądowy),
12) w przypadku gdy na budynku znajduje się instalacja odgromowa, obowiązkiem Wykonawcy jest podpięcie instalacji fotowoltaicznej do istniejącej instalacji odgromowej,
13) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,
14) uruchomienie układu i regulacje,
15) pomiary instalacji elektrycznych wymagane odpowiednimi przepisami,
16) konfigurację wszystkich falowników, połączenia z siecią internet użytkownika (w przypadku braku stałego połączenia internetowego w miejscu zlokalizowania falownika koszty doprowadzenia zasięgu pokrywa Użytkownik, w przypadku całkowitego braku sieci internetowej u Użytkownika wymogiem jest wyposażenie Użytkownika w moduł pozwalający w przyszłości połączyć się z siecią internet) oraz zintegrowanie z jednym systemem w celu monitorowania produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznych z poziomu systemu. System musi być dostępny na urządzenia stacjonarne i mobilne na platformie iOS oraz Android, urządzenia monitorujące pracę systemu powinny mieć możliwość komunikacji z dedykowanym serwerem, na którym zamierzone dane zostaną zapisane,
17) zainstalowanie mierników energii na wszystkich instalacjach. 

Wartości z tych mierników przesyłane będą i gromadzone na dedykowanej platformie internetowej zarządzającej energią w oparciu o technologie TIK,
18) szkolenie osób zarządzających obiektami i użytkowników z obsługi
i użytkowania instalacji fotowoltaicznych wykonanych w ramach niniejszego postępowania,
19) wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD,
20) wykonanie niezbędnych otworów i przepustów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
21) uszczelnienie otworów i przepustów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
22) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku demontażu i montażu instalacji.
Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ - PROJEKT TECHNICZNY INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH O MOCY 3,6 – 31,50 KWP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71314100-3 - Usługi elektryczne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380117,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380117,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380117,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312043980

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380117,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.