Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00349053/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00356118/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00357886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107
1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 815853002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbcc43f-2f5a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019429/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkurs nr RPLU.04.01.00-IZ.00-06-001/19. Numer projektu: RPLU.04.01.00-06-0064/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364770 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice, która jest realizowana w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 6 zestawów instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej,
2) przystosowanie rozdzielnicy głównej do montażu instalacji fotowoltaicznej
3) dostawa i montaż konstrukcji pod moduły PV,
4) dostawa i montaż fabrycznie nowych, nie starszych niż z 2022 roku modułów PV,
5) dostawa i montaż fabrycznie nowych nie starszych niż z 2022 roku falowników/ inwerterów DC/AC,
6) wykonanie wykopów w gruncie do wymaganej głębokości, w przypadku, gdy panele fotowoltaiczne zlokalizowane będą poza budynkiem, w którym znajdowała się będzie rozdzielnia główna,
7) ułożenie tras kablowych, uziemienia i kabli od paneli PV do inwertera oraz przewodów od inwertera do rozdzielnicy elektrycznej,
8) montaż rozdzielnicy na potrzeby fotowoltaiki (strona DC i AC) wraz z wykonaniem uziemienia instalacji (wartość rezystancji uziemienia powinna osiągnąć <10 Ohm),
9) wpięcie instalacji fotowoltaicznej w rozdzielnię główną lub inne miejsce w budynku użyteczności publicznej, umożliwiające jej prawidłowe podłączenie,
10) wyposażenie rozdzielnicy DC (ochronnik przeciwprzepięciowy, rozłącznik bezpiecznikowy DC),
11) wyposażenie rozdzielnicy AC (rozłącznik bezpiecznikowy, ochronnik przeciwprzepięciowy, wyłącznik nadprądowy),
12) w przypadku gdy na budynku znajduje się instalacja odgromowa, obowiązkiem Wykonawcy jest podpięcie instalacji fotowoltaicznej do istniejącej instalacji odgromowej,
13) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury,
14) uruchomienie układu i regulacje,
15) pomiary instalacji elektrycznych wymagane odpowiednimi przepisami,
16) konfigurację wszystkich falowników, połączenia z siecią internet użytkownika (w przypadku braku stałego połączenia internetowego w miejscu zlokalizowania falownika koszty doprowadzenia zasięgu pokrywa Użytkownik, w przypadku całkowitego braku sieci internetowej u Użytkownika wymogiem jest wyposażenie Użytkownika w moduł pozwalający w przyszłości połączyć się z siecią internet) oraz zintegrowanie z jednym systemem w celu monitorowania produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznych z poziomu systemu. System musi być dostępny na urządzenia stacjonarne i mobilne na platformie iOS oraz Android, urządzenia monitorujące pracę systemu powinny mieć możliwość komunikacji z dedykowanym serwerem, na którym zamierzone dane zostaną zapisane,
17) zainstalowanie mierników energii na wszystkich instalacjach.
Wartości z tych mierników przesyłane będą i gromadzone na dedykowanej platformie internetowej zarządzającej energią w oparciu o technologie TIK,
18) szkolenie osób zarządzających obiektami i użytkowników z obsługi
i użytkowania instalacji fotowoltaicznych wykonanych w ramach niniejszego postępowania,
19) wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD,
20) wykonanie niezbędnych otworów i przepustów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
21) uszczelnienie otworów i przepustów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
22) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku demontażu i montażu instalacji.
Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ - PROJEKT TECHNICZNY INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH O MOCY 3,6 – 31,50 KWP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380117,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380117,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380117,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312043980
7.3.3) Ulica: Kudrowice 12
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380117,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-04PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.