Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388779/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu sportowo-rekreacyjnego na Zalewie nad Liwcem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d00c5b0-4e41-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu sportowo-rekreacyjnego na Zalewie nad Liwcem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d00c5b0-4e41-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063590/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa placu sportowo-rekreacyjnego na Zalewie nad Liwcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu sportowo- rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przyległymi utwardzeniami terenu.
Projektowany plac sportowo- rekreacyjny wyposażony będzie w zestaw sportowy usytuowany w nawierzchni z piasku, wykonany w konstrukcji stalowej z linami i płytami HDPE. Elementy siłowni czyli urządzenia do wyciskania posadowione będą na stałe w gruncie pokrytym trawą syntetyczną. Projekt przewiduje tereny utwardzone kostką a w ich obrębie usytuwane będą: przebieralnia, stół piknikowy, stoły do gry w szachy, ławki, kosze na śmieci i stojaki na rowery.
Projektowane obiekty będą kolorystycznie dobrane aby nie stanowiły dominanty kolorystycznej w najbliższym otoczeniu. Kolory będą charakterystyczne dla tego typu obiektów.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty przygotowawcze :
- pomiary geodezyjne- wytyczenie placu i obrysu utwardzeń terenu.
- kontrolne badanie gruntu – sprawdzenie stanu i miąższości istniejącej podbudowy i gruntu
rodzimego,
- zabezpieczenie placu budowy
2. Roboty ziemne:
- Korytowanie terenu placu zabaw i utwardzeń terenu
- Niwelowanie terenu
- Zagęszczanie dna wykopu
- Wykonanie podbudowy pod utwardzenia terenu
3. Okrawężnikowanie :
- Przewiduje się ułożenie obrzeży betonowych(oddzielenie różnych nawierzchni) układanych na ławie z
betonu min.B15 z oporem.
4. Podbudowa i jej zagęszczenie , nawierzchnia:
- zagęszczenie gruntu rodzimego
- wykonanie warstw podbudowy zgodnie z opisem i załącznikiem graficznym.
5. Pochylenie nawierzchni
Zaleca się następujące wyprofilowanie nawierzchni:
- odcinki proste – nachylenie min. 0.5% w kierunku terenu otaczającego
- odprowadzenie wód opadowych – odwodnienie powierzchniowe – spływ wody zgodnie z
ukształtowaniem terenu na przyległą powierzchnię biologicznie czynną.
6. WYPOSAŻENIE :
a)Ławo-stół
b)Zestaw sportowy
c)Bujak sprężynowy
d)Piaskownica
e)Mury oporowe ( z betonu zbrojonego ) wraz z ławkami
f)Huśtawka łączona
g)Urządzenie do wyciskania w pozycji siedzącej
h)Urządzenie do wyciskania na ławce w pozycji leżącej
i)Huśtawka wagowa
j)Kosz na śmieci
k)Przebieralnia
l)Ławka z oparciem
ł)Stojak na rower
m)Utwardzenie – kostka betonowa
n)Utwardzenie – warstwa wierzchnia terenu – piasek na placu zabaw
o)Utwardzenie – tłuczeń
p)Maszty z oświetleniem i kamerą.
Przedmiotem zamówienia jest również instalacja zasilania, oświetlenia i monitoringu placu sportowo- rekreacyjnego w Węgrowie. Projekt obejmuje wykonanie oświetlenia placu, instalacji uziemiającej oraz monitoringu.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót przed podpisaniem umowy
2. kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 z zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023r., poz. 160 5 ze zm.) (zwanej dalej: „ustawą Pzp”) Zamawiający przed otwarciem ofert
poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę :
420 000,00 PLN.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty (cena oferty brutto nr 1
599 688,96 zł, cena oferty
brutto nr 2 937 260,00 zł). Złożone w postępowaniu oferty przewyższają wartość jaką Zamawiający
może prze znaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599688,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 937260,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.