eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › "Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III" w podziale na zadania: Zadania 1-3.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III” w podziale na zadania: Zadania 1-3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-401789eb-1fb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III” w podziale na zadania: Zadania 1-3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-401789eb-1fb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018089/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Przeciwdziałania COVID-19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 969000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – „Strefa relaksu”
1) W ramach zadania Wykonawca winien zakupić, dostarczyć i zamontować elementy małej architektury wskazane z dokumentacji projektowej pn.: „Projekt elementów małej architektury: huśtawki, hamaka, ław gabionowych, stojaków rowerowych, schodów do pomostu i miniatur” – WYŁĄCZNIE w zakresie:
a) hamaka – do wykonania na zasadach przestawionych w dokumentacji, o której mowa powyżej. UWAGA – zmiana ilości w stosunku 4 szt. Lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym.
b) huśtawka parkowa – zgodnie z dok. projektową,
c) krajobrazowe mury gabionowe z siedziskami – ławami – zgodnie z dok. projektową.
d) oraz inne elementy wskazane w OPZ.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7A do SWZ,
b) projekt wykonawczy pn.: „Budowa wodnego placu zabaw, toalety publicznej, budynku technologicznego do obsługi placu oraz ścieżek parkowych i elementów małej architektury parkowej” wykonany przez Pracownie Projektową Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok. 4, 93-410 Łódź, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 189000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – „Uporządkowanie terenu placu zabaw”
1) W ramach zadania Wykonawca winien wykonać:
a) oświetlenie parkowe placu zabaw na terenie Parku Miejskiego Glinianki,
b) odwodnienie terenu,
c) murek gabinowy,
d) pozostałe prace / nasadzenia.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7B do SWZ,
b) projekt wykonawczy pn.: „Budowa wodnego placu zabaw, toalety publicznej, budynku technologicznego do obsługi placu oraz ścieżek parkowych i elementów małej architektury parkowej” wykonany przez Pracownie Projektową Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok. 4, 93-410 Łódź, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 360000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – „Uporządkowanie terenu parku miejskiego”
1) W ramach zadania Wykonawca winien wykonać:
a) nawierzchnię z płyt ażurowych,
b) dojście o nawierzchni z kruszywa naturalnego łamanego,
c) czyszczenie powierzchni ze średniej i niskiej roślinności,
d) profilowanie terenu z uzupełnieniem terenu przesiewanym czarnoziemem,
e) odwodnienie terenu,
f) obsiew mieszanką traw,
g) zakup i montaż 3 szt. regulaminu,
h) leżaki i kosze na śmieci,
i) nasadzenia,
j) zakup i montaż 4 szt. stojaków na rowery,
k) słupki parkowe,
l) zakup i montaż 1 szt. ławki solarnej.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7C do SWZ,
3) Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Przyłącze kanalizacji deszczowej D0,20 m i D0,16 m do budynków mieszkalnych na działce nr ew. 84 obr. 0008 przy ul. szosowej w m. Sulejówek, pow. miński”, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 420000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W budżecie Miasta zarezerwowano kwotę 516.600,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 1.510.000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.