eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m. st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty podobne



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m. st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m. st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e06a655-594a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Prawne:
art. 305 pkt. 1) ustawy Pzp.
art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp.
Faktyczne:
Zam. podst. zostało udzielone w dniu 10.03.2023 r. - postęp. o sygn. 6/WZP/2023 w trybie podst. art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
Zam. podobne zostało przewidziane w Ogł. o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, opublikowanym w BZP 13.02.2023 r. pod nr 2023/BZP 00093049/01, obejmując swym zakresem utrzymanie i modernizację infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.
Wartość zamówienia podobnego, objętego procedurą udzielenia zamówienia z wolnej ręki wynosi 1 658 684,50 zł netto i nie przekracza określonej w ogłoszeniu o zamówieniu wartości planowanych zamówień podobnych. Zamówienie podobne jest zgodne z zamówieniem podstawowym udzielonym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 86/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m. st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.

Zakres prac objętych zamówieniem:
1. Infrastruktura drogowa – obiekty, urządzenia i wszelkie elementy sieci transportowej, zarówno liniowe jak i punktowe.
2. Utrzymanie – roboty związane z wykonywaniem robót konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych, usuwaniem awarii i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu.
3. Modernizacja – roboty związane z remontem, przebudową lub rozbudową Obiektów lub Infrastruktury drogowej.
4. Remonty – roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
5. Przebudowy – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje podwyższenie parametrów technicznych i eksploatacyjnych.
6. Rozbudowa – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje zwiększenie powierzchni użytkowej.
7. Awaria – ubytek nawierzchni lub uszkodzony element infrastruktury drogowej stanowiący zagrożenie dla zdrowia lub życia uczestników ruchu pieszego lub kołowego.

Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem:

Utrzymanie i modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego i poza nim, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1. Roboty ziemne:
- roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku,
- korytowanie,
- profilowanie.
2. Warstwy odsączające, podsypkowe i podbudowy:
- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe,
- podbudowy betonowe,
- podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego,
- warstwy stabilizacji cementem.
3. Nawierzchnie:
- nawierzchnie gruntowe,
- nawierzchnie żwirowe i z tłucznia kamiennego,
- nawierzchnie z kamienia polnego,
- nawierzchnie z asfaltu w postaci destruktu,
- nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15cm,
- nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2),
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- nawierzchnie z kostki betonowej typu „Domino EKO”,
- nawierzchnie z kostki brukowej i płyt chodnikowych.
- nawierzchnie z płyt z wypustkami,
- nawierzchnie z płyt kierunkowych.
4. Krawężniki i obrzeża:
- krawężniki kamienne na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem.
5. Chodniki:
- chodnik z płyt 50x50x7cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej.
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6cm na podsypce piaskowej
i cementowo-piaskowej oraz płytek w kolorze żółtym z wypustkami i pasami prowadzącymi.
6. Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu,
- rozebranie krawężników betonowych oraz ław betonowych,
- rozebranie obrzeży,
- rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych,
- rozebranie schodów z bloczków betonowych,
- rozebranie poręczy,
- rozebranie murków oporowych.
7. Roboty utrzymaniowe:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową,
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie z zagęszczeniem,
- naprawy dróg z tłucznia kamiennego,
- naprawy nawierzchni chodników,
- renowacja trawników.
8. Urządzenia odwodnieniowe:
- oczyszczanie studni chłonnych z wywozem namułu,
- ułożenie rur drenarskich Ø 160 mm,
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych.

Sposób realizacji robót objętych zamówieniem:

1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po otrzymaniu przez Zamawiającego zlecenia.
2. Zlecenie określać będzie w szczególności: rodzaj i zakres robót, technologie, miejsce i termin wykonania robót lub informację o wprowadzeniu na teren robót na podstawie protokołu wprowadzenia, w którym to zostaną określone szczegóły dotyczące, zakresu robót, technologii i terminu wykonania robót.
3. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym.
4. Destrukt, z wybranych przez Zamawiającego zleceń, uzyskany z frezowanych nawierzchni bitumicznych będzie wykorzystywany we wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu lokalizacjach i we wskazany w zleceniu sposób. Transport, załadunek i rozładunek jest
w gestii Wykonawcy.
5. Przy powstawaniu nowych, zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.

Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie
art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane (tj.: roboty ziemne, układanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, roboty rozbiórkowe, roboty utrzymaniowe drogowe i odwodnieniowe), w okresie ich wykonywania, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności wskazane w ust. 2, w trakcie realizacji Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAL-BRUK Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420

7.3.3) Ulica: Sarabandy 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2039316,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.