eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa nawierzchni ul. Astrowej z odwodnieniem w miejscowości Polkowice, Gmina Polkowice - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Polkowice: Budowa nawierzchni ul. Astrowej z odwodnieniem w miejscowości Polkowice, Gmina Polkowice - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 200430 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni ul. Astrowej z odwodnieniem w miejscowości Polkowice, Gmina Polkowice - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową chodnika wzdłuż jezdni ul. Astrowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 na podbudowie, Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w opisie pozycji przedmiarów robót. Wykonawcą udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Innowacji Budowlanych ZIB Marek Jankowski, UL. Kolejowa 27, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60710,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Umowa na roboty budowlane zawarta z Wykonawcą robót, tj. Zakładem Innowacji Budowlanych ZIB Marek Jankowski Polkowice, określa ryczałtowe rozliczanie wykonanie robót. Wszystkie roboty wykonane zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę, określone w projekcie budowlanym i wykonawczym, Wykonawca zrealizował w ilościach wynikających z oferty. Pozostały zakres ponad wielkości w ofercie wykonawca zrealizuje po podpisaniu umowy o wykonanie robót uzupełniających. W chwili zawarcia umowy Zamawiający nie posiadał wiedzy o potrzebie rozszerzenia zakresu robót. Budowa przedmiotowego odcinka chodnika wzdłuż ul. Astrowej jest ściśle powiązane z budową kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 3. Jego budowa jest konieczna celem zapewnienia powiązania istniejącego układu komunikacji pieszej na przedmiotowym obszarze miasta z budowaną kładką. Wyżej wymienione roboty mogą być powierzone Wykonawcy zadania podstawowego tj. Budowa nawierzchni ul. Astrowej z odwodnieniem w miejscowości Polkowice, Gmina Polkowice na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, a ich wartość może stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca zamówienia podstawowego został wybrany w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu powyższe przesłanki zostały spełnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.