eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Górna › "Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej" w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej”
w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134619009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej”
w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13a6f36-149a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078195/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej" w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2800000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacji budynku UG w Czarnej w formule zaprojektuj-wybuduj wraz z dostosowaniem dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami.
Celem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej.
Inwestycja wygeneruje realne oszczędności kosztów i eksploatacji budynku.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie badań geologicznych gdy konieczność ich wykonania wynika z przepisów prawa, sztuki budowlanej, zasad rzetelnej wiedzy technicznej lub ustalonych zwyczajów – w pozostałych przypadkach decyzja o wykonaniu badań geologicznych należy do Wykonawcy;
2) sporządzenie wszelkich ekspertyz budowlanych i technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) sporządzenie dokumentacji projektowej:
a) w której Wykonawca zastosuje optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
b) kompletnej z punktu widzenia wykonania przedmiotu umowy;
4) sporządzenie, nie sprzecznej z PFU, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla każdej branży oraz kosztorysów opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej dla każdej branży zakresu rzeczowego inwestycji, zgodnie z przepisami właściwymi w tym zakresie;
5) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń, opinii itd. i poniesienie wszelkich opłat z tym związanych (jeżeli dotyczy);
6) dokonanie wymaganych prawem zgłoszeń (jeżeli dotyczy);
7) w oparciu o informację projektanta - sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ), uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym planowane jednoczesne prowadzenie robót budowlanych i działalności Urzędu Gminy;
8) pełnienie nadzoru autorskiego;
9) wykonanie przewidzianych w dokumentacji robót budowlanych;
10) w zakresie dotyczącym instalacji fotowoltaicznej:
a) sporządzenie dokumentacji,
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
c) sporządzenie kompletnego wniosku i zgłoszenie instalacji do właściwego dostawcy energii elektrycznej,
d) sporządzenie instrukcji obsługi,
e) przeszkolenie minimum 2 osób personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania instalacji, w tym obejmującego zasady przeglądów i serwisowania, obsługi AKPiA,
f) przekazanie Zamawiającemu protokółu ze szkolenia, podpisanego przez szkolącego i pracowników Zamawiającego objętych szkoleniem,
g) uruchomienie instalacji fotowoltaicznej po zamontowaniu przez dostawcę energii elektrycznej licznika dwukierunkowego poboru energii elektrycznej;
11) wykonanie wszelkie prac, elementów oraz robót tymczasowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wskazanych wprost w PFU. Przez roboty tymczasowe rozumie się wszelkie roboty przewidziane jak i nieprzewidziane w PFU, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności takie jak zabezpieczenia tymczasowe, czasowe przełączenia sieci i instalacji, drogi technologiczne, tymczasowe wykopy i zasypy, przejazdy i objazdy, elementy organizacji ruchu, zabezpieczenia terenu budowy, prace przygotowawcze, urządzenie terenu budowy i zaplecza;
12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący– Załącznik nr 11 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2896650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Piotr Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290180282; NIP: 6550001284

7.3.3) Ulica: ul. Dr Piotrowskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.