Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294066/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej”
w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134619009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej”w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13a6f36-149a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078195/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej" w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2800000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacji budynku UG w Czarnej w formule zaprojektuj-wybuduj wraz z dostosowaniem dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami.
Celem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Czarnej.
Inwestycja wygeneruje realne oszczędności kosztów i eksploatacji budynku.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie badań geologicznych gdy konieczność ich wykonania wynika z przepisów prawa, sztuki budowlanej, zasad rzetelnej wiedzy technicznej lub ustalonych zwyczajów – w pozostałych przypadkach decyzja o wykonaniu badań geologicznych należy do Wykonawcy;
2) sporządzenie wszelkich ekspertyz budowlanych i technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy;
3) sporządzenie dokumentacji projektowej:
a) w której Wykonawca zastosuje optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
b) kompletnej z punktu widzenia wykonania przedmiotu umowy;
4) sporządzenie, nie sprzecznej z PFU, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla każdej branży oraz kosztorysów opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej dla każdej branży zakresu rzeczowego inwestycji, zgodnie z przepisami właściwymi w tym zakresie;
5) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń, opinii itd. i poniesienie wszelkich opłat z tym związanych (jeżeli dotyczy);
6) dokonanie wymaganych prawem zgłoszeń (jeżeli dotyczy);
7) w oparciu o informację projektanta - sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ), uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym planowane jednoczesne prowadzenie robót budowlanych i działalności Urzędu Gminy;
8) pełnienie nadzoru autorskiego;
9) wykonanie przewidzianych w dokumentacji robót budowlanych;
10) w zakresie dotyczącym instalacji fotowoltaicznej:
a) sporządzenie dokumentacji,
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
c) sporządzenie kompletnego wniosku i zgłoszenie instalacji do właściwego dostawcy energii elektrycznej,
d) sporządzenie instrukcji obsługi,
e) przeszkolenie minimum 2 osób personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania instalacji, w tym obejmującego zasady przeglądów i serwisowania, obsługi AKPiA,
f) przekazanie Zamawiającemu protokółu ze szkolenia, podpisanego przez szkolącego i pracowników Zamawiającego objętych szkoleniem,
g) uruchomienie instalacji fotowoltaicznej po zamontowaniu przez dostawcę energii elektrycznej licznika dwukierunkowego poboru energii elektrycznej;
11) wykonanie wszelkie prac, elementów oraz robót tymczasowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wskazanych wprost w PFU. Przez roboty tymczasowe rozumie się wszelkie roboty przewidziane jak i nieprzewidziane w PFU, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności takie jak zabezpieczenia tymczasowe, czasowe przełączenia sieci i instalacji, drogi technologiczne, tymczasowe wykopy i zasypy, przejazdy i objazdy, elementy organizacji ruchu, zabezpieczenia terenu budowy, prace przygotowawcze, urządzenie terenu budowy i zaplecza;
12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący– Załącznik nr 11 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2896650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Piotr Kapusta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290180282; NIP: 6550001284
7.3.3) Ulica: ul. Dr Piotrowskiego 41
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAPUSTA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAPUSTA PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.