eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ar.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/urk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7d078c-3f26-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup materiałów reklamowych i gadżetów związanych z promocją Uczelni, promocją projektów na Uczelni (nadruki logo UR na różnych przedmiotach itp.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-291-3078/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uniwersytetu Trzeciego Wieku, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków,

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uczelnianej Rady Samorządu Studentów, adres: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Katedry Roślin Ozdobnych i Sztuki Ogrodowej, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1697,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, adres: al. Mickiewicza 24/28, 31-425 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju, adres: ul. Ludowa 10, 33-380 Krynica-Zdrój

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Centrum Kultury i Kształcenia Ustawicznego, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Promocji i Rekrutacji, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Biura Karier i Kształcenia Praktycznego, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Współpracy i Wymiany Międzynarodowej, adres: al. Mickiewicza 30-120 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Leśnego adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 1, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 13 070,00 zł), złożonej przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 305,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 2, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 80 972,50 zł), złożonej przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 36 900,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381432135

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 4, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 11 211,00 zł), złożonej przez
firmę Media Consulting Agency Irina Chicherina, 50-515 Wrocław ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27 (Oferta nr 2), przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 920,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia
tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 5, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 19 282,00 zł), złożonej przez
firmę Media Consulting Agency Irina Chicherina, 50-515 Wrocław ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27 (Oferta nr 2), przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 14 720,64 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia
tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 6, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 5 000,00 zł), złożonej, przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 920,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 7, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 40 000,00 zł), złożonej),
przez firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 10 209,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 9, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.