Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00380228/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ar.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7d078c-3f26-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup materiałów reklamowych i gadżetów związanych z promocją Uczelni, promocją projektów na Uczelni (nadruki logo UR na różnych przedmiotach itp.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-291-3078/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uniwersytetu Trzeciego Wieku, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków,4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uczelnianej Rady Samorządu Studentów, adres: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Katedry Roślin Ozdobnych i Sztuki Ogrodowej, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1697,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, adres: al. Mickiewicza 24/28, 31-425 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju, adres: ul. Ludowa 10, 33-380 Krynica-Zdrój4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Centrum Kultury i Kształcenia Ustawicznego, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Promocji i Rekrutacji, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Biura Karier i Kształcenia Praktycznego, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Współpracy i Wymiany Międzynarodowej, adres: al. Mickiewicza 30-120 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Leśnego adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 1, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 13 070,00 zł), złożonej przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 305,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 2, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 80 972,50 zł), złożonej przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 36 900,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381432135
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 4, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 11 211,00 zł), złożonej przez
firmę Media Consulting Agency Irina Chicherina, 50-515 Wrocław ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27 (Oferta nr 2), przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 920,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia
tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 5, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 19 282,00 zł), złożonej przez
firmę Media Consulting Agency Irina Chicherina, 50-515 Wrocław ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27 (Oferta nr 2), przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 14 720,64 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia
tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 6, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 5 000,00 zł), złożonej, przez
firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 4 920,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 7, ponieważ cena najkorzystniejszej, podlegającej ocenie, oferty (tj. 40 000,00 zł), złożonej),
przez firmę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg (Oferta nr 4) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 10 209,00 zł) i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w Zadaniu częściowym nr 9, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 08.11.2022 r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy Acme Karolina Osierda ul. Łąkowa 18 43-332
Pisarzowice, pismo, iż Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy, gdyż ze względu na niedostępność na stanach
ołówków (pozycja nr 5) zadania nr 10 oraz wycofania z oferty jedynego importera pozycji nr 6 z zadania nr 11 (importer
nie przewiduje kolejnej dostawy organizera, a nie ma produktu na rynku zastępczego, zgodnego z OPZ). Nadto w zadaniu
nr 8 z powodu wzrostu cen wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanej w ofercie kwocie.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) unieważnia czynność wyboru oferty
najkorzystniejszej w zadaniach 8,10,11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Zakup gadżetów reklamowych
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.