eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 5

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 472 79 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 472 79 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kis@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kis.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kis.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65bc3aa8-48bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133561/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0110-KLL2.260.12.2023., ZKP-4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów: systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz konserwacja tych systemów polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

4.5.5.) Wartość części: 218402,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów: systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz konserwacja tych systemów polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Delegatura krajowej Informacji Skarbowej, ul. Traugutta 2, 43-300 Bielsko-Biała.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

4.5.5.) Wartość części: 51126,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów: systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz konserwacja tych systemów polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej, ul.Dekana 6, 64-100 Leszno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 40737,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów: systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz konserwacja tych systemów polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej, ul. św. Jakuba 20, 87-100 Toruń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

4.5.5.) Wartość części: 52619,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238677,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375760,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238677,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Outsourcing Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644 34 74 220

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

JUSTUS C.M.A. Sp. z o. o., ul. Skotnicka 230, 30-394 Kraków, w zakresie Grupy Interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238677,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-02 do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38236,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71241,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42202,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Legion Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domena Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5512615523

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CZASZA-SYSTEM" ul. Broniewskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, w zakresie Grupy Interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42202,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-04 do 2024-02-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80737,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Lion Grzegorz Jerzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7851602808

7.3.4) Miejscowość: Śrem

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Agencja Ochrony Pewność Sp. z.o.o, ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno, w zakresie Grupy Interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-30 do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42988,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42988,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42988,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia JAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671232937

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42988,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-30 do 2024-02-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.