eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łodygowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2022/2023 - część II



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2022/2023 - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁODYGOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Łodygowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338630500

1.5.8.) Numer faksu: +48338630501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lodygowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2022/2023 - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b4eafdc-600e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032885/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Łodygowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr RIP.271.12.2022) nie złożono żadnej oferty, a
pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e47e19b0-0f21-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2022/2023.
-Część II - Sołectwo Pietrzykowice (dł. dróg ok. 70 km)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub obie części zamówienia.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Łodygowice są gminą wiejską o zabudowie rozproszonej. Powierzchnia gminy wynosi 3680,88 ha. Utrudnienia podczas realizacji zamówienia: niewystarczającą szerokość niektórych dróg dojazdowych do nieruchomości, rodzaj nawierzchni niektórych dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie niektórych ulic.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod nr telefonu komórkowego.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu.
Drogi mogą być utrzymane na biało z możliwością przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po drogach od poniedziałku do soboty od godz.5.00 rano, w niedzielę i dni świąteczne od godz. 6.00.
Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie nie dłuższym niż 60 minut liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. Przy intensywnych opadach śniegu maksymalny czas realizacji usługi – 8 godzin od momentu rozpoczęcia akcji czynnej.
W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia. W załącznikach nr 5 do SWZ Zamawiający określił ulice oraz minimalne wymagania sprzętowe dla poszczególnych części zamówienia.
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie stanowiło sumę dwóch składników:
a) akcja czynna Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania usługi w cenie netto i brutto za 1 godzinę świadczenia czynnej akcji odśnieżania. Godzina odśnieżania rozumiana jest jako przejazd z opuszczonym pługiem (lemieszem) przez pełne 60 minut. Czas świadczenia usługi jest liczony odrębnie dla każdego pojazdu uczestniczącego w akcji.
Ilość godzin świadczenia czynnej akcji odśnieżania w sezonie szacuje się na: 300 godzin
Wartość ta została ustalona na podstawie danych za poprzednie zimowe sezony.
Faktyczne wynagrodzenie za czynną akcję należne Wykonawcy określone zostanie na podstawie ilości przepracowanych godzin pomnożonej przez wartość ryczałtowej ceny jednostkowej za godzinę świadczenia usługi i będzie uzależnione intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy.
b) gotowość do wykonywania usługi (akcja bierna)
Wykonawca winien określić koszt miesięczny w cenie netto i brutto za gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców);
Wynagrodzenie za gotowość będzie przysługiwało niezależnie od tego, czy w danym miesiącu akcja czynna była prowadzona. Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu będzie stanowiło połowę wynagrodzenia za gotowość w miesiącu marcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubi Salon Fryzjerski dla Psów Marcin Łagodzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532014672

7.3.3) Ulica: Śliwkowa 17

7.3.4) Miejscowość: Sienna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-02 do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.