Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400318/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Borki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 818574208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugborki.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c9d59b-4f8e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035815/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400318/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRI.271.1.14.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą Nr 02/2021/6997/PolskiLad. [...]
Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Borkach, na dz. nr 418/4 obręb Borki. PSZOK składał się będzie z budynku socjalno – biurowego, budynku hali z wiatą, wagi, bezodpływowego zbiornika na nieczystości bytowe, miejsc parkingowych, magazynu kruszyw, miejsc na kontenery służących do zbiórki selektywnej.
1) Budynek socjalno – biurowy o wym. zew. 5,00x3,00 m o konstrukcji stalowej, szkieletowej - wykonanie według projektu architektoniczno – budowlanego;
2) Budynek hali z wiatą o wym. zew. 30,00x12,00 m budowany w technologii hali stalowej, łukowej, dach budynku pokryty blachą trapezową – wykonanie według projektu architektoniczno – budowlanego;
3) Bezodpływowy osadnik ścieków o poj. do 10m³ jako prefabrykowany, żelbetowy, jednokomorowy o wym. zew. 3,04 x 2,54 x 1,75m;
4) Dostawa i montaż wagi samochodowej 3x12 m, zagłębionej, do 60t dopuszczalnej masy ważonego pojazdu;
5) Budowa dwóch zjazdów w pasie drogi gminnej nr 10224L wg. załączonego projektu budowlanego branży drogowej;
6) Budowa ogrodzenia placu w trzech technologiach: jako panelowego, z blachy trapezowej oraz z bloków betonowych wraz z montażem dwóch bram systemowych, automatycznych, sterowanych pilotem;
7) Zakup i montaż 5 szt. tablic informacyjnych o konstrukcji stalowej;
8) Zakup i montaż zbiornika oleju napędowego o poj. Do 2500 l;
9) Zakup i posadowienie kontenerów wg. projektu technicznego;
10) Utwardzenie terenu i dróg dojazdowych kruszywem łamanym, placów manewrowych kostką brukową, magazynu kruszywa płytami betonowymi;
11) Oświetlenie i monitoring placu.
4.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji, stanowiącej jego integralną część. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlano- wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) przedmiary robót,
4) pozwolenie na budowę,
5) decyzja lokalizacji zjazdów z drogi powiatowej.
Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, oraz zgodnie ze Opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWiOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR o którym mowa w pkt 2). [...]
4.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w okresie 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przedmiotu umowy – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału, urządzenia lub systemu wymaga częstszych przeglądów
gwarancyjnych. Szczegółowe warunki gwarancji określa §11 Projektu umowy.
4.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia (ceny ofertowej brutto), o którym mowa w § 9 ust. 2 Projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ), ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki ubezpieczenia określa § 17 Projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 1) „Ustawy” „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
więcej: Maszyny ważące i wagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.